Pregled bibliografske jedinice broj: 248285
Konstrukcija mjerne skale za ispitivanje odnosa roditelj-dijete
Konstrukcija mjerne skale za ispitivanje odnosa roditelj-dijete // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja- Theoretical and Methodological Foundation of Educational research / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2001. str. 266-281 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 248285 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstrukcija mjerne skale za ispitivanje odnosa roditelj-dijete
(Construction of the Measuring Scale for the Investigation of the Parents-Child relationship)
Autori
Zloković, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja- Theoretical and Methodological Foundation of Educational research
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju, 2001, 266-281
Skup
Teorijsko - metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.04.2001. - 28.04.2001
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odnos roditelj dijete; neprimjereni odnosi; mjerna skala
(parents -child relationships; inappropriate behaviour; measuring scale)
Sažetak
Kako obitelj bitno utječe na razvitak djeteta, uvažavajući dosadašnje znanstvene spoznaje kontruirali smo skalu za prepoznavanje nekih neprimjerenih postupaka roditelja spram djece. Iapitana skala pokazuje visoku pouzdanost, a neke rezultate dobivene provedenim ispitivanjem odnosa roditelja spram djece prikazujemo u ovome radu. Rano otkrivanje roditelju neprimjerenih odnosa prema djetetu smatramo ključnim čimbenikom kako bismo brže i učinkovitije pružili potrebnu pomoć djetetu i obitelji. Ovo je delikatan proces kojem se mora pristupiti različitim metodološkim postupcima, kako bi se između ostalog reducirali rizici u prepoznavanju ovog fenomena. Ovakvi pristupi trebali bi pridonjeti kvačitetnijem i sustavnijem pristupu istraživanja odnosa koji se odvijaju između roditelja i djeteta.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija