Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 247327

Marketing lokalne i regionalne samouprave


Meler, Marcel
Marketing lokalne i regionalne samouprave // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva / Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 349-355


CROSBI ID: 247327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing lokalne i regionalne samouprave
(Local and Regional Self-Government Marketing)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva

Urednik/ci
Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert

Izdavač
Grafika Osijek

Grad
Osijek

Godina
2006

Raspon stranica
349-355

ISBN
953-6072-34-3

Ključne riječi
marketing lokalne samouprave, marketing regionalne samouprave, neprofitni marketing
(local marketing, regional marketing, nonprofit marketing)

Sažetak
Za nositelje neprofitnog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Marketing lokalne i regionalne samouprave // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva / Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 349-355
Meler, M. (2006) Marketing lokalne i regionalne samouprave. U: Brunčić, D., van Der Berg, D., Lauc, Z. & van der Linde, B. (ur.) Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva. Osijek, Grafika Osijek, str. 349-355.
@inbook{inbook, author = {Meler, Marcel}, year = {2006}, pages = {349-355}, keywords = {marketing lokalne samouprave, marketing regionalne samouprave, neprofitni marketing}, isbn = {953-6072-34-3}, title = {Marketing lokalne i regionalne samouprave}, keyword = {marketing lokalne samouprave, marketing regionalne samouprave, neprofitni marketing}, publisher = {Grafika Osijek}, publisherplace = {Osijek} }
@inbook{inbook, author = {Meler, Marcel}, year = {2006}, pages = {349-355}, keywords = {local marketing, regional marketing, nonprofit marketing}, isbn = {953-6072-34-3}, title = {Local and Regional Self-Government Marketing}, keyword = {local marketing, regional marketing, nonprofit marketing}, publisher = {Grafika Osijek}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font