Pregled bibliografske jedinice broj: 247327
Marketing lokalne i regionalne samouprave
Marketing lokalne i regionalne samouprave // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva / Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 349-355
CROSBI ID: 247327 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing lokalne i regionalne samouprave
(Local and Regional Self-Government Marketing)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva
Urednik/ci
Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert
Izdavač
Grafika Osijek
Grad
Osijek
Godina
2006
Raspon stranica
349-355
ISBN
953-6072-34-3
Ključne riječi
marketing lokalne samouprave, marketing regionalne samouprave, neprofitni marketing
(local marketing, regional marketing, nonprofit marketing)
Sažetak
Za nositelje neprofitnog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA