Pregled bibliografske jedinice broj: 247137
Organizacija marketinških aktivnosti u poduzeću "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj
Organizacija marketinških aktivnosti u poduzeću "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 247137 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija marketinških aktivnosti u poduzeću "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj
(Management of marketing activities in "Jadranka hoteli d.o.o." Mali Lošinj)
Autori
Radeka, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
10.04
Godina
2006
Stranica
63
Mentor
Kaštelan - Mrak, Marija
Ključne riječi
Marketinške aktivnosti
(marketing activities)
Sažetak
Sustav poslovne organizacije i njezin odnos prema tržištu doživio je u posljednjih pedesetak godina brojne transformacije. Jednako tako mjenjao se i odnos marketinške funkcije prema ostalim funkcijama za poslovanje. Marketing se obično organizacijski pozicionira kao funkcija na razini poslovnog sustava (tvrtke, koncerna, holdinga i sl.). Marketing je centralizirana funkcija i sa te razine sudjeluje u aktivnostima poduzeća. Čak i za izrazito centralizirane sustave, a da strateški marketing zadržavaju na razini sustava. Pri funkcionalnom pristupu važno je naglasiti da je to u načelu najčešće centralistički pristup koji inaugurira organizacijski oblik akcije marketinških funkcija horizontalnom ili vertikalnom djelovanju. Prednosti tog načina organizacije ponajprije su sadržane u njegovom visokom mogućem stupnju specijalizacije. Ovaj model osobito je pogodan za sustave koji imaju sljedeće karakteristike: - simplificiran asortiman (manje proizvoda ili skupina proizvoda) - broj prodajnih tržičta relativno je malen - pogoni su prostorno grupirani i čine homogenu cjelinu. Promatrajući marketinški poslovni sustav kao prenošenje koncepcije marketinga u poslovanje "Jadranka hoteli d.o.o.", dolazi se do zaključka da takav stav nosi obilježja djelatnosti u kojoj poduzeće djeluje, ali se ne ograničava samo na poduzeće, već ostvaruje koordinirano na različitim razinama gdje se usklađuju interesi nositelja ponude i ciljevi turističke politike zemlje, regije ili lokalne zajednice. Poduzeće "Jadranka hoteli d.o.o." ima izgrađen marketinški koncept, poduzeće je tijekom godina stvaralo prepoznatljivost i diferenciranost u odnosu prema konkurentima. Stoga je istraživanje tržišta i odabira tržičnog segmenta poduzeću omogućilo bolje poslovanje i bolje određivanje turističke ponude.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija