Pregled bibliografske jedinice broj: 246842
Efekt učenja na točnost izvođenja besmislenih kretnji
Efekt učenja na točnost izvođenja besmislenih kretnji // Psihologijske teme, 13 (2004), 3-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 246842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efekt učenja na točnost izvođenja besmislenih kretnji
(Effects of learning on the imitation of meaningless actions)
Autori
Bosanac, Daša ; Tkalčić, Mladenka
Izvornik
Psihologijske teme (1332-0742) 13
(2004);
3-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
imitacija; pokret; kratkotrajno pamćenje; radno pamćenje
(imitation; movement; short-term memory; working memory)
Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati korištenje procesa imitacije tijekom reprodukcije smislenih i besmislenih kretnji te utvrditi utjecaj učenja na točnost izvedbe naučenih pokreta. Provedena su dva eksperimenta u kojima je zadatak ispitanika bio što točnije imitirati smislene i besmislene kretnje unutar ograničenoga vremenskog intervala. Dobiveni rezultati ukazali su na mogućnost korištenja semantičkoga, dugotrajnog puta za imitaciju smislenih pokreta, odnosno mogućnost korištenja direktnog vizuo– motornog puta za imitaciju i smislenih i besmislenih pokreta. Proces učenja besmislenih pokreta pokazao se značajnim za odabir procesa imitacije. Naučene besmislene kretnje moguće je imitirati korištenjem semantičkog puta, neovisno o tome prezentiraju li se one zasebno ili u kombinaciji sa smislenim kretnjama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- GESIS