Pregled bibliografske jedinice broj: 246733
Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika.
Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika. // Suvremena psihologija, 1 (1998), 1-2; 7-30 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 246733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza uzroka relativne školske neuspješnosti intelektualno natprosječnih učenika.
(Analysis of the causes of school underachievement among intellectually superior students)
Autori
Koren, I. ; Kolesarić, V. ; Ivanec, Dragutin
Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 1
(1998), 1-2;
7-30
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
nadarenost; školska neuspješnost; praćenje uspješnosti
(assomplishment; school underachievement; follow-up study)
Sažetak
Ovaj rad prikaz je longitudinalne studije praćenja školskog uspjeha skupine od 60 intelektualno natprosječnih učenika, od šestog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole. Istraživanje je potaknuto empirijskim spoznajama i istraživanima u svijetu o pojavi slabijeg školskog uspjeha nekih izrazito intelektualno natprosječnih učenika. u ovdje prikazanom istraživanju podaci su prikupljani od samih učenika te od njihovih roditelja i učitelja. Podaci su se odnoslili na intelektualni status učenika, na neke konativne i motivativne dimenzije njihovih ličnosti, na obiteljske prilike, te na školske aktivnosti i školski uspjeh učenika. Rezultati praćeenja su pokazali da se školska uspješnost učenika smanjuje u srednjoj školi i da se učenici koji postižu manji uspjeh u školi nego štobi trebalo očekivati prema njihovom intelektualnom statusu, razlikuju od onih sasvim uspješnih u školi samo prema marljivosti i načinu učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- PsycINFO