Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 246323

Geomarketing Dubrovačko - neretvanske županije


Kosović, Željko
Geomarketing Dubrovačko - neretvanske županije, 2005., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 246323 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Geomarketing Dubrovačko - neretvanske županije
(Geomarketing in Dubrovnik - Neretva region)

Autori
Kosović, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Geodetski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.11

Godina
2005

Stranica
63

Mentor
Mastelić Ivić, Siniša

Ključne riječi
Geomarketing; održivi razvitak; prostorno planiranje;
(Geomarketing; sustainable development; spatial)

Sažetak
Tema ovog diplomskog rada je prikaz mogućnosti geomarketinga na primjeru Dubrovačko - neretvanske županije. Geomarketing omogućuje izbor najboljeg rješenja, kojeg dopuštaju načela održivog razvitka te je nezamjenjiv čimbenik na području poslovnog i prostornog planiranja. Donešeni prostorni planovi na terenu se provode, u prvom redu, postupcima komasacije i urbane preparcelacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geodezija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0007015

Ustanove:
Geodetski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Siniša Mastelić-Ivić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kosović, Željko
Geomarketing Dubrovačko - neretvanske županije, 2005., diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb
Kosović, Ž. (2005) 'Geomarketing Dubrovačko - neretvanske županije', diplomski rad, Geodetski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kosovi\'{c}, \v{Z}eljko}, year = {2005}, pages = {63}, keywords = {Geomarketing, odr\v{z}ivi razvitak, prostorno planiranje, }, title = {Geomarketing Dubrova\v{c}ko - neretvanske \v{z}upanije}, keyword = {Geomarketing, odr\v{z}ivi razvitak, prostorno planiranje, }, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kosovi\'{c}, \v{Z}eljko}, year = {2005}, pages = {63}, keywords = {Geomarketing, sustainable development, spatial}, title = {Geomarketing in Dubrovnik - Neretva region}, keyword = {Geomarketing, sustainable development, spatial}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font