Pregled bibliografske jedinice broj: 246284
Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ
Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 246284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ
(The Social Marketing Concept in Function of Starting New Business - Confidence as a Key Word)
Autori
Borozan, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
18.04
Godina
2006
Stranica
102
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
koncepcija društvenog marketinga; novi poslovn poduhvat; povjerenje
(Social Marketing Concept; New Business; Confidence)
Sažetak
Ovaj rad se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskom dijelu prikazana je geneza razvoja marketinga i način na koji je on, od svoje pojave do danas zauzeo ovu katalizatorsku funkciju. Spomenute su i koncepcije marketinga koje su se razvijale kroz vrijeme - od proizvodne preko prodajne, pa sve do marketinške koncepcije i javljanja protrebe za permanentnim upravljanjem marketingom. Proučene su i suvremene tendencije koje govore o slijedećoj etapi u razvoju marketinga koja u teorijska promišljanja o uspješnim marketinškim koncepcijama uključuje, uz zadovoljstvo organizacije i njenih kupaca, i zadovljstvo zaposlenika te širi društveni interes kao bitne komponente konkurentnosti u budućnosti. U praktičnom dijelu rada osmišljena je poduzetnička marketinška aplikacija krož oživotvorenje ideje o obiteljskom multicentru kao mjestu gdje se susreću interesi i potrebe djece i roditelja. U sklopu toga se traži najbolji način za promociju multicentara i njegovo kvalitetno pozicioniranje te konačno testiranje teza treba li zadovoljstvo vlasnika biti jedini motiv djelovanja multicentra ili je za ocjenu njegove uspješnosti potrebno uzeti u obzir parametre kao što su zadovljstvo korisnika i zaposlenika te interes šire društvene zajednice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA