Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 246284

Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ


Borozan, Saša
Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 246284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ
(The Social Marketing Concept in Function of Starting New Business - Confidence as a Key Word)

Autori
Borozan, Saša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
18.04

Godina
2006

Stranica
102

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
koncepcija društvenog marketinga; novi poslovn poduhvat; povjerenje
(Social Marketing Concept; New Business; Confidence)

Sažetak
Ovaj rad se sastoji od teorijskog i praktičnog dijela. U teorijskom dijelu prikazana je geneza razvoja marketinga i način na koji je on, od svoje pojave do danas zauzeo ovu katalizatorsku funkciju. Spomenute su i koncepcije marketinga koje su se razvijale kroz vrijeme - od proizvodne preko prodajne, pa sve do marketinške koncepcije i javljanja protrebe za permanentnim upravljanjem marketingom. Proučene su i suvremene tendencije koje govore o slijedećoj etapi u razvoju marketinga koja u teorijska promišljanja o uspješnim marketinškim koncepcijama uključuje, uz zadovoljstvo organizacije i njenih kupaca, i zadovljstvo zaposlenika te širi društveni interes kao bitne komponente konkurentnosti u budućnosti. U praktičnom dijelu rada osmišljena je poduzetnička marketinška aplikacija krož oživotvorenje ideje o obiteljskom multicentru kao mjestu gdje se susreću interesi i potrebe djece i roditelja. U sklopu toga se traži najbolji način za promociju multicentara i njegovo kvalitetno pozicioniranje te konačno testiranje teza treba li zadovoljstvo vlasnika biti jedini motiv djelovanja multicentra ili je za ocjenu njegove uspješnosti potrebno uzeti u obzir parametre kao što su zadovljstvo korisnika i zaposlenika te interes šire društvene zajednice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Borozan, Saša
Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Borozan, S. (2006) 'Koncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Borozan, Sa\v{s}a}, year = {2006}, pages = {102}, keywords = {koncepcija dru\v{s}tvenog marketinga, novi poslovn poduhvat, povjerenje}, title = {Koncepcija dru\v{s}tvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao klju\v{c}na rije\v{c}}, keyword = {koncepcija dru\v{s}tvenog marketinga, novi poslovn poduhvat, povjerenje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Borozan, Sa\v{s}a}, year = {2006}, pages = {102}, keywords = {Social Marketing Concept, New Business, Confidence}, title = {The Social Marketing Concept in Function of Starting New Business - Confidence as a Key Word}, keyword = {Social Marketing Concept, New Business, Confidence}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font