Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 246280

Identitet marketinga


Grbac, Bruno
Identitet marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2006 (monografija)


CROSBI ID: 246280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Identitet marketinga
(The Marketing Identity)

Autori
Grbac, Bruno

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio

Grad
Rijeka

Godina
2006

Stranica
529

ISBN
953-7332-00-4

Ključne riječi
marketing; okruženje marketinga; potrošači; marketing-informacijski sustav; marketing-miks; marketing-aktivnosti
(marketing; marketing environment; consumers; marketing-information system; marketing-mix; marketing-activities)

Sažetak
Knjiga se sastoji od pet podpoglavlja: Priroda marketinga, Analiza i izbor tržišta, Razvijanje marketing-miksa, Upravljanje marketing-aktivnostima i Transformacija marketinga. U prvom poglavlju Priroda marketinga raspravlja se o poimanju marketinga - odrednicama marketinga, evoluciji marketinga, ulozi marketinga te okruženju marketinga. U drugom poglavlju Analiza i izbor tržišta analiziraju se potrošači, proces donošenja odluka o kupnji proizvoda široke potrošnje, proces kupovanja proizvoda proizvodne potrošnje, marketing-informacijski sustav i istraživanje tržišta te selekcija tržišta i predviđanje prodaje. Treće poglavlje nosi naslov Razvijanje marketing-miksa. U njemu se analiziraju politike elemenata marketing-miksa, tj. politika proizvoda, politika cijena, politika distribucije te politika promocije. Upravljanje marketing-aktivnostima je četvrto poglavlje u kojem se analizira planiranje, kontrola i organizacija marketing-aktivnosti. Transformacija marketinga naslov je petog poglavlja u kojem se obrađuju nova područja primjene marketinga i novi trendovi u marketingu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Identitet marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2006 (monografija)
Grbac, B. (2006) Identitet marketinga. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio.
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2006}, pages = {529}, keywords = {marketing, okru\v{z}enje marketinga, potro\v{s}a\v{c}i, marketing-informacijski sustav, marketing-miks, marketing-aktivnosti}, isbn = {953-7332-00-4}, title = {Identitet marketinga}, keyword = {marketing, okru\v{z}enje marketinga, potro\v{s}a\v{c}i, marketing-informacijski sustav, marketing-miks, marketing-aktivnosti}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Solutio}, publisherplace = {Rijeka} }
@book{book, author = {Grbac, Bruno}, year = {2006}, pages = {529}, keywords = {marketing, marketing environment, consumers, marketing-information system, marketing-mix, marketing-activities}, isbn = {953-7332-00-4}, title = {The Marketing Identity}, keyword = {marketing, marketing environment, consumers, marketing-information system, marketing-mix, marketing-activities}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Solutio}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font