Pregled bibliografske jedinice broj: 24604
Informacijski sustav maloprodajnog poduzeća
Informacijski sustav maloprodajnog poduzeća // Računovodstvo i financije, XLIV (1998), 8; 76-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 24604 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijski sustav maloprodajnog poduzeća
(Retail Information System)
Autori
Bosilj Vukšić, Vesna ; Ćurko, Katarina
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) XLIV
(1998), 8;
76-83
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
maloprodaja; informacijski sustav; potpora odlučivanju. strateško planiranje
(retail; information system; decision support; strategic planing)
Sažetak
Maloprodajni informacijski sustav sastoji se od više razina kao što su: analiza zaliha, prihoda i troškova, izvješća o prometu, elektronička razmjena podataka sa dobavljačima, računalski modeli upravljanja zalihama, računarsko upravljanje prostornim putem instrumenta direktne profitabilnosti proizvoda (DPP modeli - Direct Product Profitability), istraživanje tržišta, i drugo. Osnovni je cilj maloprodajnog informacijskog sustava osigurati potrebne informacije za potporu procesa donošenja odluka i upravljanje maloprodajnim poslovanjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti