Pregled bibliografske jedinice broj: 245925
Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva
Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive. / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 197-202
CROSBI ID: 245925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva
(Teacher training for educational technology use: International practice)
Autori
Batarelo, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive.
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
197-202
ISBN
953-6218-24-0
Ključne riječi
obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika, međunarodna iskustva
(educational technology, teacher training, international practice)
Sažetak
U ovom pregledu su dane osnovne pojmovne odrednice obrazovne tehnologije, dane su reference svjetskih standarda za pripremu nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije, te su analizirane studije u čijem je fokusu priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije. Različitih modeli obrazovanja nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije tema su većeg broja istraživanja, koja reflektiraju obrazovne propise određene zemlje. Priprema budućih nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije presudna je za djelotvorno i svrhovito korištenje novih tehnologija u nastavi. Na osnovu analiziranih studija, moguće je zaključiti da pri kreiranju programa za obrazovanje nastavnika treba uzeti u obzir slijedeće odrednice: (a) važnost utvrđivanja jasnih zakonskih odrednica i programa za obrazovanje, (b) uvođenje kolegija iz obrazovne tehnologije u programe za obrazovanje nastavnika, (c) jače povezivanje institucija za obrazovanje nastavnika sa školama u kojima se provodi stručna praksa, te (d) omogućavanje učenja budućih nastavnika putem tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100501
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Ivana Batarelo Kokić
(autor)