Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 245925

Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva


Batarelo, Ivana
Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive. / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 197-202


CROSBI ID: 245925 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva
(Teacher training for educational technology use: International practice)

Autori
Batarelo, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive.

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2005

Raspon stranica
197-202

ISBN
953-6218-24-0

Ključne riječi
obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika, međunarodna iskustva
(educational technology, teacher training, international practice)

Sažetak
U ovom pregledu su dane osnovne pojmovne odrednice obrazovne tehnologije, dane su reference svjetskih standarda za pripremu nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije, te su analizirane studije u čijem je fokusu priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije. Različitih modeli obrazovanja nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije tema su većeg broja istraživanja, koja reflektiraju obrazovne propise određene zemlje. Priprema budućih nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije presudna je za djelotvorno i svrhovito korištenje novih tehnologija u nastavi. Na osnovu analiziranih studija, moguće je zaključiti da pri kreiranju programa za obrazovanje nastavnika treba uzeti u obzir slijedeće odrednice: (a) važnost utvrđivanja jasnih zakonskih odrednica i programa za obrazovanje, (b) uvođenje kolegija iz obrazovne tehnologije u programe za obrazovanje nastavnika, (c) jače povezivanje institucija za obrazovanje nastavnika sa školama u kojima se provodi stručna praksa, te (d) omogućavanje učenja budućih nastavnika putem tehnologije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100501

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Batarelo, Ivana
Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive. / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 197-202
Batarelo, I. (2005) Priprema nastavnika za korištenje obrazovne tehnologije u nastavi: međunarodna iskustva. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: Višestruke perspektive.. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 197-202.
@inbook{inbook, author = {Batarelo, Ivana}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {197-202}, keywords = {obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika, me\djunarodna iskustva}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Priprema nastavnika za kori\v{s}tenje obrazovne tehnologije u nastavi: me\djunarodna iskustva}, keyword = {obrazovna tehnologija, obrazovanje nastavnika, me\djunarodna iskustva}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Batarelo, Ivana}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {197-202}, keywords = {educational technology, teacher training, international practice}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Teacher training for educational technology use: International practice}, keyword = {educational technology, teacher training, international practice}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font