Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 245598

Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije


Arbanasić, Haidi; Tomašković, Ivna; Furač, Ivana; Vizek-Vidović, Vlasta
Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije // 8. hrvatski biološki kongres - zbornik sažetaka
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2003. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 245598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije
(Motivating students to learn actively and think critically in practical physiology class)

Autori
Arbanasić, Haidi ; Tomašković, Ivna ; Furač, Ivana ; Vizek-Vidović, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
8. hrvatski biološki kongres - zbornik sažetaka / - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2003

Skup
8. Hrvatski biološki kongres

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2003. - 02.10.2003

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
nastava; fiziologija; ERR; aktivno učenje; kritičko mišljenje
(education; physiology; ERR; active learning; critical thinking)

Sažetak
U namjeri da potaknemo aktivno sudjelovanje studenata u praktikumskoj nastavi fiziologije, počeli smo primjenjivati novu metodu poučavanja poznatu kao ERR okvir. Metoda podrazumijeva izvedbu nastavnog sata u tri faze: evokacija, razumijevanje značenja i refleksija. U fazi evokacije studente se potiče na prisjećanje postojećeg znanja o temi nastavnog sata ; u fazi razumijevanja značenja studenti usvajaju novo znanje ; u fazi refleksije od studenata se traži da razmisle o tome što su saznali i povežu nove činjenice s prethodnim znanjem. U svakoj od ovih faza nastavnik primjenjuje konkretne edukacijske tehnike koje uključuju individualni rad studenata, suradničko učenje, čitanje, pisanje, raspravu, razmjenu mišljenja i slično. Na taj način potiče se interes studenata i njihovo aktivno sudjelovanje u nastavi. Od jeseni 2002. godine metodu ERR primjenjujemo u praktičnoj nastavi s tri skupine od 15 do 18 studenata. Naša iskustva u primjeni ove metode pokazuju da je ovakva nastava poticajna i dinamična, kako za studente tako i za nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivna Kocijan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Arbanasić, Haidi; Tomašković, Ivna; Furač, Ivana; Vizek-Vidović, Vlasta
Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije // 8. hrvatski biološki kongres - zbornik sažetaka
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2003. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Arbanasić, H., Tomašković, I., Furač, I. & Vizek-Vidović, V. (2003) Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije. U: 8. hrvatski biološki kongres - zbornik sažetaka.
@article{article, author = {Arbanasi\'{c}, Haidi and Toma\v{s}kovi\'{c}, Ivna and Fura\v{c}, Ivana and Vizek-Vidovi\'{c}, Vlasta}, year = {2003}, keywords = {nastava, fiziologija, ERR, aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, title = {Poticanje studenata na aktivno u\v{c}enje i kriti\v{c}ko razmi\v{s}ljanje u nastavi fiziologije}, keyword = {nastava, fiziologija, ERR, aktivno u\v{c}enje, kriti\v{c}ko mi\v{s}ljenje}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Arbanasi\'{c}, Haidi and Toma\v{s}kovi\'{c}, Ivna and Fura\v{c}, Ivana and Vizek-Vidovi\'{c}, Vlasta}, year = {2003}, keywords = {education, physiology, ERR, active learning, critical thinking}, title = {Motivating students to learn actively and think critically in practical physiology class}, keyword = {education, physiology, ERR, active learning, critical thinking}, publisher = {Hrvatsko biolo\v{s}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font