Pregled bibliografske jedinice broj: 245598
Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije
Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije // 8. hrvatski biološki kongres - zbornik sažetaka
Zagreb: Hrvatsko biološko društvo, 2003. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 245598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje studenata na aktivno učenje i kritičko razmišljanje u nastavi fiziologije
(Motivating students to learn actively and think critically in practical physiology class)
Autori
Arbanasić, Haidi ; Tomašković, Ivna ; Furač, Ivana ; Vizek-Vidović, Vlasta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
8. hrvatski biološki kongres - zbornik sažetaka
/ - Zagreb : Hrvatsko biološko društvo, 2003
Skup
8. Hrvatski biološki kongres
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 27.09.2003. - 02.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastava; fiziologija; ERR; aktivno učenje; kritičko mišljenje
(education; physiology; ERR; active learning; critical thinking)
Sažetak
U namjeri da potaknemo aktivno sudjelovanje studenata u praktikumskoj nastavi fiziologije, počeli smo primjenjivati novu metodu poučavanja poznatu kao ERR okvir. Metoda podrazumijeva izvedbu nastavnog sata u tri faze: evokacija, razumijevanje značenja i refleksija. U fazi evokacije studente se potiče na prisjećanje postojećeg znanja o temi nastavnog sata ; u fazi razumijevanja značenja studenti usvajaju novo znanje ; u fazi refleksije od studenata se traži da razmisle o tome što su saznali i povežu nove činjenice s prethodnim znanjem. U svakoj od ovih faza nastavnik primjenjuje konkretne edukacijske tehnike koje uključuju individualni rad studenata, suradničko učenje, čitanje, pisanje, raspravu, razmjenu mišljenja i slično. Na taj način potiče se interes studenata i njihovo aktivno sudjelovanje u nastavi. Od jeseni 2002. godine metodu ERR primjenjujemo u praktičnoj nastavi s tri skupine od 15 do 18 studenata. Naša iskustva u primjeni ove metode pokazuju da je ovakva nastava poticajna i dinamična, kako za studente tako i za nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Medicinski fakultet, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivna Kocijan
(autor)