Pregled bibliografske jedinice broj: 244956
Organization and functioning of marketing management in a tourism enterprise
Organization and functioning of marketing management in a tourism enterprise // Zbornik radova ''Management sprememb - Change management'' / Vukovič Goran (ur.).
Kranj: Moderna Založba, 2006. str. 939-946 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 244956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organization and functioning of marketing management in a tourism enterprise
Autori
Giorgio Cadum ; Juraković, Linda ; Ilak Peršurić Anita Silvana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova ''Management sprememb - Change management''
/ Vukovič Goran - Kranj : Moderna Založba, 2006, 939-946
Skup
25. Mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti ''Management sprememb - Change management''
Mjesto i datum
Portorož, Slovenija, 15.03.2006. - 17.03.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Organization; marketing management; tourism enterprise
Sažetak
U ovom radu autori će na primjeru najveće turističke kompanije na području Istarske Županije, Riviera Holding d. d. Poreč prikazati funkcioniranje i organizaciju menadžment marketinga navedenog holdinga, s naglaskom na sve veću zainteresiranost inozemnih tržišta za istarsku destinaciju. Analizirajući turbulentnost tržišta i suvremena shvaćanja ponude i potražnje s naglaskom na inovacije u ponudi te razmjer cijene i kvalitete, autori smatraju da je danas jedna od najznačajnijih komponenti turističke ponude uz cijenu i kvaliteta usluge te jak marketinški izlaz.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)