Pregled bibliografske jedinice broj: 243946
Komunikacijski metodički model u udžbeniku Moj hrvatski za II. razred osnovne škole
Komunikacijski metodički model u udžbeniku Moj hrvatski za II. razred osnovne škole // Hrvatski u školi, 20 (1995), 1-2; 51-55 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 243946 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijski metodički model u udžbeniku Moj hrvatski za II. razred osnovne škole
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
Hrvatski u školi (1330-4143) 20
(1995), 1-2;
51-55
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
komunikacijski modeli; didaktička igra; jezično izražavanje
(communicative models; didactical game; linguistic expression)
Sažetak
Riječ je o prezentaciji komunikacijskoga metodičkoga modela, primijenjenoga u jezičnom udžbeniku Moj hrvatski za 2. razred osnovne škole. Taj se princip učenja i poučavanja jezičnih sadržaja temelji na: poznatim komunikacijskim situacijama primjerenima dobi, interesima i kognitivnim mgućnostima učenika ; na didaktičkoj igri kao obliku rada koji se provodi metodom indukcije ; na raznolikome metodičkom instrumentariju, tipovima i vrstama vježbi, što povećava učenikovu pozornost i potiče zanimanje za svrhovitiju uporabu udžbenika i učinkovitiju nastavu usmenoga i pismenoga izražavanja te jezičnoga stvaranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija