Pregled bibliografske jedinice broj: 243765
Razvoj jezičnoga diskursa i hipermedijska tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika
Razvoj jezičnoga diskursa i hipermedijska tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika // Primijenjena lingvistika - izazovi na početku XXI. stoljeća / Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris (ur.).
Zagreb : RIjeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 243765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj jezičnoga diskursa i hipermedijska tehnologija u nastavi hrvatskoga jezika
(Language Discourse and Hypermedia Technology in the Teaching of the Croatian Language)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Primijenjena lingvistika - izazovi na početku XXI. stoljeća
/ Stolac, Diana ; Ivanetić, Nada ; Pritchard, Boris - Zagreb : RIjeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2002
Skup
Primijenjena lingvistika - izazovi na početku XXI. stoljeća
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 19.05.2000. - 20.05.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
elektronski mediji u obrazovanju; hipermedij; ineraktivna komunikacija; nastava hrvatskoga jezika; rano usvajanje jezika
(elecrtonic media in education; hypermedia; interactiv communication; Croatian language teaching; early language acquisition)
Sažetak
Uvođenje hipermedijske obrazovne tehnologije, kao elektronskih nastavnih medija, zasigurno intenzivira, individualizira i racionalizira proces učenja jezika, pružajući veću količinu informacija u kraćemu vremenu. No, pritom valja pažljivo procijeniti svrhovitost i učinkovitost takova oblika komunikacije u novim didaktičko-pedagoškim, psihološkim i lingvometodičkim uvjetima, jer uporaba suvremenih tehničkih sredstava u nastavi, ma kako bili funkcionalni, ne znači nužno i uspješniji nastavni proces.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Filologija