Pregled bibliografske jedinice broj: 243708
Humanistic Communicatice Approach in Language Class in Croatia
Humanistic Communicatice Approach in Language Class in Croatia // Međunarodni skup u organizaciji odsjeka za psihologiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 1996. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 243708 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Humanistic Communicatice Approach in Language Class in Croatia
(Humanistic Communicative Approach in Language Class in Croatia)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Međunarodni skup u organizaciji odsjeka za psihologiju Filozofskoga fakulteta u Zagrebu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.10.1996. - 05.10.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacijsko-humanistički pristup; učenje hrvatskoga jezika; aktivna/efikasna škola
(communicational and humanistic approach; Craotian language class; active and efficient school)
Sažetak
Funkcionalna jezična komunikacija bazira se na načelima komunikacijsko-stvaralačkoga modela učenja i poučavanja s elementima humanističke edukacije. To znači da je za uspješan i učinkovit nastavni proces, osim objektivne edukativne (kognitivne) razine, važna i subjektivna emocionalna (afektivna) razina.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb