Pregled bibliografske jedinice broj: 243305
Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005.
Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005. // Suvremena trgovina, 31 (2006), 1; 21 - 21 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
CROSBI ID: 243305 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005.
Autori
Segetlija, Zdenko
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 31
(2006), 1;
21 - 21
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni
Ključne riječi
prikaz
(review)
Sažetak
Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Nedostaje naslov na engleskom jeziku (admin)
POVEZANOST RADA