Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 242756

Analiza programa hrvatskoga jezika za niže razrede osnovne škole


Pavličević-Franić, Dunja
Analiza programa hrvatskoga jezika za niže razrede osnovne škole // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.:prikazi, problemi, putokazi / Matešić, Krunoslav (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2002. str. 19-25


CROSBI ID: 242756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza programa hrvatskoga jezika za niže razrede osnovne škole
(The Analysis of the Croatian Lanaguage Curriculum in Lower Class of Elemenary School)

Autori
Pavličević-Franić, Dunja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.:prikazi, problemi, putokazi

Urednik/ci
Matešić, Krunoslav

Izdavač
Naklada Slap

Grad
Zagreb : Jastrebarsko

Godina
2002

Raspon stranica
19-25

ISBN
953-191-209-2

Ključne riječi
program hrvatskoga jezika, udžbenici hrvatskoga jezika, nastava hrvatskoga jezika
(Croatian language curriculum, Croatian language textbooks, Croatian language tutorial)

Sažetak
Poučavanje hrvatskoga jezika, kao nastavnoga predmeta u školama, prisutno je u hrvatskoj školskoj praksi već gotovo pet stotina godina. Obrazovanje, pak, učitelja provodi se sutavno od sredine 19. stoljeća. Danas se hrvatski jezik u osnovnoj školi uči i poučava šest ili pet sati tjedno. No, službeni program uglavnom predviđa usvajanje gramatičko-pravopisnih sadržaja na teorijskoj razini (lingvistička kompetencija), inzistirajući na zapamćivanju i što točnijoj reprodukciji jezičnih sadržaja. Nastavi izražavanja (komunikacijska kompetencija)posvećuje se nedovoljna pozornost, iako istraživanja potvrđuju da je u ranoj fazi jezičnoga učenja/usvajanja primjerenije započeti obrnutim slijedom (komunikacijom do gramatike). s

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dunja Pavličević-Franić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja
Analiza programa hrvatskoga jezika za niže razrede osnovne škole // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.:prikazi, problemi, putokazi / Matešić, Krunoslav (ur.).
Zagreb : Jastrebarsko: Naklada Slap, 2002. str. 19-25
Pavličević-Franić, D. (2002) Analiza programa hrvatskoga jezika za niže razrede osnovne škole. U: Matešić, K. (ur.) Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I.:prikazi, problemi, putokazi. Zagreb : Jastrebarsko, Naklada Slap, str. 19-25.
@inbook{inbook, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, K.}, year = {2002}, pages = {19-25}, keywords = {program hrvatskoga jezika, ud\v{z}benici hrvatskoga jezika, nastava hrvatskoga jezika}, isbn = {953-191-209-2}, title = {Analiza programa hrvatskoga jezika za ni\v{z}e razrede osnovne \v{s}kole}, keyword = {program hrvatskoga jezika, ud\v{z}benici hrvatskoga jezika, nastava hrvatskoga jezika}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Zagreb : Jastrebarsko} }
@inbook{inbook, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, editor = {Mate\v{s}i\'{c}, K.}, year = {2002}, pages = {19-25}, keywords = {Croatian language curriculum, Croatian language textbooks, Croatian language tutorial}, isbn = {953-191-209-2}, title = {The Analysis of the Croatian Lanaguage Curriculum in Lower Class of Elemenary School}, keyword = {Croatian language curriculum, Croatian language textbooks, Croatian language tutorial}, publisher = {Naklada Slap}, publisherplace = {Zagreb : Jastrebarsko} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font