Pregled bibliografske jedinice broj: 242732
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 4 (2002), 1(4); 169-179 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 242732 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika
(The Development of Functional Communication in Teaching the Croatian Language)
Autori
Pavličević-Franić, Dunja
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 4
(2002), 1(4);
169-179
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
funkcionalna komunikacija; gramatizirani pristup jeziku; učenje u igri
(functional communication; gramatical approach; language play - language learning)
Sažetak
Polazeći od osnovnih postavki primijenjene lingvistike, didaktičke gramatike i komunikacijsko-stvaralačkoga metodičkoga sustava, u radu se navode praktični primjeri nastave hrvatskoga jezika temeljeni na funkcionalnoj jezičnoj komunikaciji. To znači da, učeći u igri i kroz igru, predmetom poučavanja postaje stvarna jezična materija svakodnevnih komunikacijskih situacija, a ne samo izdvojeni oblici, pravila i definicije. Takva nastava jezika djeci je zanimljivija, dinamičnija i manje zamorna, a ujedno primjerena dobi, svrhovita i učinkovita.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Sciences Index