Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 242732

Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika


Pavličević-Franić, Dunja
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 4 (2002), 1(4); 169-179 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 242732 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika
(The Development of Functional Communication in Teaching the Croatian Language)

Autori
Pavličević-Franić, Dunja

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 4 (2002), 1(4); 169-179

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
funkcionalna komunikacija; gramatizirani pristup jeziku; učenje u igri
(functional communication; gramatical approach; language play - language learning)

Sažetak
Polazeći od osnovnih postavki primijenjene lingvistike, didaktičke gramatike i komunikacijsko-stvaralačkoga metodičkoga sustava, u radu se navode praktični primjeri nastave hrvatskoga jezika temeljeni na funkcionalnoj jezičnoj komunikaciji. To znači da, učeći u igri i kroz igru, predmetom poučavanja postaje stvarna jezična materija svakodnevnih komunikacijskih situacija, a ne samo izdvojeni oblici, pravila i definicije. Takva nastava jezika djeci je zanimljivija, dinamičnija i manje zamorna, a ujedno primjerena dobi, svrhovita i učinkovita.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0131001

Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Dunja Pavličević-Franić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavličević-Franić, Dunja
Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 4 (2002), 1(4); 169-179 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavličević-Franić, D. (2002) Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 4 (1(4)), 169-179.
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, year = {2002}, pages = {169-179}, keywords = {funkcionalna komunikacija, gramatizirani pristup jeziku, u\v{c}enje u igri}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {4}, number = {1(4)}, issn = {1332-0513}, title = {Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika}, keyword = {funkcionalna komunikacija, gramatizirani pristup jeziku, u\v{c}enje u igri} }
@article{article, author = {Pavli\v{c}evi\'{c}-Frani\'{c}, Dunja}, year = {2002}, pages = {169-179}, keywords = {functional communication, gramatical approach, language play - language learning}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {4}, number = {1(4)}, issn = {1332-0513}, title = {The Development of Functional Communication in Teaching the Croatian Language}, keyword = {functional communication, gramatical approach, language play - language learning} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Social Sciences Index





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font