Pregled bibliografske jedinice broj: 242336
Načelo egzemplarnosti u nastavi prirode i biologije
Načelo egzemplarnosti u nastavi prirode i biologije // Učitelj, 4 (2004), 231-233 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 242336 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo egzemplarnosti u nastavi prirode i biologije
(The principle of exemplarity in the teaching of science and biology)
Autori
Dolenec, Zdravko
Izvornik
Učitelj (1333-1396) 4
(2004);
231-233
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
egzemplarnost; nastava prirode i biologije
(exemplarity; teaching of science and biology)
Sažetak
U članku su ukratko iznesena neka promišljanja o važnosti, ali i nužnost egzemplarnosti u nastavi prirode i biologije. Egzemplarni pristup obradi nastavnih sadržaja oslobađa nastavnika od pritiska u smislu velike količine gradiva, a istodobno daje moćnost učeniku da na osnovu odabranih (tipičnih) sadržaja (primjeraka) samostalno usvoji slične sadržaje. Prema tomu, načelo egzemplarnosti afirmira samostalni rad učenika koji se realizira usvajanjem analognih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Zdravko Dolenec
(autor)