Pregled bibliografske jedinice broj: 242320
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. Zagreb: IEP, 2003 (prirucnik)
CROSBI ID: 242320 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole
(Teachers for Teachers : Examples of Active/efficient School Principles Application)
Autori
Miljević-Riđički, Renata ; Miljković, Dubravka ; Pavličević-Franić, Dunja ; Rijavec, Majda ; Vizek-Vidović, Vlasta ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Zarevski, Predrag
Prevoditelji
Špoljar, Gordana
Ostali urednici
Zarevski, Predrag
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
IEP
Grad
Zagreb
Godina
2003
Stranica
156
ISBN
953-97820-1-5
Ključne riječi
afektivna/efiksna škola; kognitivistički pristup učenju; komunikacijsko-humanistički pristup učenju
(active/efficient school; cognitive approach to learning; communicational-humanistic approach to learning)
Sažetak
Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Vlasta Vizek Vidović
(autor)
Vesna Vlahović-Štetić
(autor)
Gordana Špoljar
(prevoditelj)
Predrag Zarevski
(autor)
Majda Rijavec
(autor)
Dubravka Miljković
(autor)
Dunja Pavličević-Franić
(autor)
Renata Miljević-Riđički
(autor)