Pregled bibliografske jedinice broj: 242058
Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d.
Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d., 2006. (ostalo).
CROSBI ID: 242058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ekološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d.
(Eco-marketing in Tvornica olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d.)
Autori
Čosić, Lenka ; Mikulić, Sanja ; First, Ivana
Izvornik
Identitet marketinga, ISBN: 953-6148-49-8 ; 953-7332-00-4
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2006
Ključne riječi
ekološki marketing; ekološki proizvod
(eco-marketing; eco-product)
Sažetak
U današnje vrijeme sve više dolazi do izražaja briga za očuvanje čovjekove okoline te su potrošači sve više usmjereni na proizvode koji su ekološki orjentirani. To je dovelo do stvaranja novog područja u marketingu - ekološkog marketinga. Najprije treba stvoriti ekološki prihvatljiv proizvod, a nakon toga slijedi komunikacija s ekološki orijentiranim tržištem. Stoga se u ovom poslovnom slučaju određuju problemi s komjima se susreće tvrtka TOZ Penkala d.d., a koji se tiču ekološkog marketinga.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA