Pregled bibliografske jedinice broj: 242036
Kontrola marketinga u tvrtki Meblo trade d.o.o.
Kontrola marketinga u tvrtki Meblo trade d.o.o., 2006. (ostalo).
CROSBI ID: 242036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kontrola marketinga u tvrtki Meblo trade d.o.o.
(The marketing control in the company Meblo trade d.o.o.)
Autori
Popara Vučetić, Sandra ; First, Ivana
Izvornik
Identitet marketinga, ISBN: 953-6148-49-8 ; 953-7332-00-4
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2006
Ključne riječi
kontrola; kontrola marketing-aktivnosti; proces kontrole
(controlling; the marketing-activity control; controlling process)
Sažetak
Kontrola marketing-aktivnosti je potrebna iz razloga što se njome vrši sustavno preispitivanje i postignutih rezultata. Da bi se mogla izvršiti kontrola markteting-aktivnosti, potrebno je utvrditi mjerila kontrole, usporediti planirane veličine s ostvarenima te ukoliko je potrebno treba izvršiti i ispravke odstupanja. U ovom poslovnom slučaju je opisan problem provođenja kontrole marketinga u tvrtki Meblo trede d.o.o.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA