Pregled bibliografske jedinice broj: 242029
Marketinške dileme Riječke industrije odjeće d.d. Rijeka
Marketinške dileme Riječke industrije odjeće d.d. Rijeka, 2006. (ostalo).
CROSBI ID: 242029 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinške dileme Riječke industrije odjeće d.d. Rijeka
(Marketing dilemmas in Riječka industrija odjeće d.d. Rijeka)
Autori
First, Ivana ; Buterin, Denis
Izvornik
Identitet marketinga, ISBN: 953-6148-49-8 ; 953-7332-00-4
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2006
Ključne riječi
Marketinške dileme; uloga marketinga
(Marketing dilemmas; the role of marketing)
Sažetak
Marketing ima vrlo veliku ulogu u rješavanju problema u poduzeću, pa tako i na rješvanje nekih dvojbi. Njezina uloga je neizbježna u stvaranju koristi za poduzeće. U ovom poslovnom slučaju rječ je o dilemama do kojih dolazi pri donošenju marketing odluka u Riječkoj industriji odjeće d.d. Rijeka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA