Pregled bibliografske jedinice broj: 241641
Uloga i značaj financija u donošenju strateških marketinških odluka u građevinarstvu
Uloga i značaj financija u donošenju strateških marketinških odluka u građevinarstvu // Review for law and economics, 210 (2005), 200; 95-115 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 241641 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značaj financija u donošenju strateških marketinških odluka u građevinarstvu
(The role and importance of finace in market strategy of construcion corporation)
Autori
Turčić, Zlatko
Izvornik
Review for law and economics (1512-6706) 210
(2005), 200;
95-115
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
financijska funkcija
(finance)
Sažetak
Optimalna postavka organizacije poslovnih procesa u građevinarstvu, interacija financija u sustavu i izvan njega, kao i njihova uloga kod donošenje ispravnih strateških markentiških odluka, a u konačnosti , poslovnih odluka tvrtki.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit