Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 24143

Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja


Meler, Marcel
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 211-224 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 24143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja
(Marketing identity of Croatian Danube Basin as a tourism destination)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 211-224

Skup
14. Bienalni međunarodni kongres: Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
hrvatsko Podunavlje; identitet; marketing; turistička destinacija; turistički proizvod
(Croatian Danube Basin; identity; marketing; tourism destination; tourism product)

Sažetak
Svrha stvaranja vlastitog identiteta hrvatskog Podunavlja je, među inim, da se u hrvatskim ali i širim, gospodarskim i političkim uvjetima hrvatsko Podunavlje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Naravno, u vremenskom smislu identitet hrvatskog Podunavlja može se vezati za prošlost, sadašnjost ili budućnost. U radu se obrazlaže mogući budući identitet hrvatskog Podunavlja temeljen na zasadama prošlosti i sadašnjosti te poduprijet strateškim osmišljavanjem iskorištavanja i usmjeravanja prirodnih, društvenih, ljudskih i inih resursa, a kao njegov zasebni, integrativni dio obrazlaže se i turistički identitet. Pri tome se iskazuje osobit naglasak na nedvojbenu kvalitetu prirodnih i drugih resursa atraktivnosti hrvatskog Podunavlja, njihovu polivalentnost s drugim turističkim destinacijama u Istočnoj Hrvatskoj kao i njegovu integrativnost unutar cjelovitog turističkog proizvoda Republike Hrvatske

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010001

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 211-224 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M. (1998) Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja. U: Peršić, M. (ur.)Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji.
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {211-224}, keywords = {hrvatsko Podunavlje, identitet, marketing, turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ki proizvod}, title = {Marketin\v{s}ki identitet turisti\v{c}ke destinacije hrvatskog Podunavlja}, keyword = {hrvatsko Podunavlje, identitet, marketing, turisti\v{c}ka destinacija, turisti\v{c}ki proizvod}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Per\v{s}i\'{c}, M.}, year = {1998}, pages = {211-224}, keywords = {Croatian Danube Basin, identity, marketing, tourism destination, tourism product}, title = {Marketing identity of Croatian Danube Basin as a tourism destination}, keyword = {Croatian Danube Basin, identity, marketing, tourism destination, tourism product}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font