Pregled bibliografske jedinice broj: 24143
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 211-224 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 24143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja
(Marketing identity of Croatian Danube Basin as a tourism destination)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji
/ Peršić, Milena - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 211-224
Skup
14. Bienalni međunarodni kongres: Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998. - 06.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
hrvatsko Podunavlje; identitet; marketing; turistička destinacija; turistički proizvod
(Croatian Danube Basin; identity; marketing; tourism destination; tourism product)
Sažetak
Svrha stvaranja vlastitog identiteta hrvatskog Podunavlja je, među inim, da se u hrvatskim ali i širim, gospodarskim i političkim uvjetima hrvatsko Podunavlje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Naravno, u vremenskom smislu identitet hrvatskog Podunavlja može se vezati za prošlost, sadašnjost ili budućnost. U radu se obrazlaže mogući budući identitet hrvatskog Podunavlja temeljen na zasadama prošlosti i sadašnjosti te poduprijet strateškim osmišljavanjem iskorištavanja i usmjeravanja prirodnih, društvenih, ljudskih i inih resursa, a kao njegov zasebni, integrativni dio obrazlaže se i turistički identitet. Pri tome se iskazuje osobit naglasak na nedvojbenu kvalitetu prirodnih i drugih resursa atraktivnosti hrvatskog Podunavlja, njihovu polivalentnost s drugim turističkim destinacijama u Istočnoj Hrvatskoj kao i njegovu integrativnost unutar cjelovitog turističkog proizvoda Republike Hrvatske
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija