Pregled bibliografske jedinice broj: 240033
Muzej ready-made? (Uz projekt Gemine Muse 2004. u Galeriji Ivana Meštrovića u Splitu)
Muzej ready-made? (Uz projekt Gemine Muse 2004. u Galeriji Ivana Meštrovića u Splitu) // Informatica Museologica, 35 (2004), 1-2; 130-131 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 240033 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Muzej ready-made? (Uz projekt Gemine Muse 2004. u Galeriji Ivana Meštrovića u Splitu)
(Ready-Made Museum? (Accompanying The Gemine Muse 2004 Project in The Ivan Meštrović Gallery in Split))
Autori
Prančević, Dalibor
Izvornik
Informatica Museologica (0350-2325) 35
(2004), 1-2;
130-131
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Gemine Muse; Ivan Meštrović; suvremeni umjetnici
(Gemine Muse; Ivan Meštrović; contemporary artists)
Sažetak
Predstavljanje djela suvremene umjetnosti prepoznaje se kao konstanta djelovanja Fundacije Ivana Meštrovića - Galerije Ivana Meštrovića u Splitu. Upravo je iz takvog projekta sučeljavanja umjetnika bitno različitih načina djelovanja i različite generacijske pripadnosti pokrenuto sudjelovanje Hrvatske u međunarodnom projektu Gemine Muse 2004. (Muze blizanke 2004.), a na inicijativu Instituta za suvremenu umjetnost u Zagrebu. Riječ je o trećoj ediciji prvotno talijanskog projekta koji je nastojao biti, i napokon postao, međunarodnim. U projektu je sudjelovalo 36 muzeja u devet europskih zemalja koji su otvorili vrata 106-orici mladih umjetnika. Cijelim projektom koordinirao je Giacinto di Pietrantonio, u suradnji s 47 europskih likovnih kritičara. Cilj projekta bilo je sučeljavanje dvaju medija - 'tradicionalnoga' i 'suvremenoga', odnosno preispitivanje i upozoravanje na nepreciznost ustaljenih definicija kojima su se ti mediji pokušali objasniti. Ovoga puta u prostore Galerije Ivana Meštrovića interveniraju Viktor Popović iz Splita, Guillaume Segur iz Lyona i Graziano Vignolo iz Genove. Cilj projekta jest prostor stalnog izlaganja djela I. Meštrovića promaknuti u mjesto aktivnog promišljanja o skulpturi kao značajnome likovnome mediju, kao mjestu mogućeg redefiniranja njezina današnjeg statusa odnosno njezine pojave i značenja unutar povijesti umjetnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti