Pregled bibliografske jedinice broj: 239736
Integralna nastava kao odgovor na suvremene obrazovne potrebe
Integralna nastava kao odgovor na suvremene obrazovne potrebe // Metodiči ogledi, 12 (2005), 2 (22); 61-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 239736 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integralna nastava kao odgovor na suvremene obrazovne potrebe
(Integral schooling as an answer to the needs of contemporary education)
Autori
Polić, Milan
Izvornik
Metodiči ogledi (0353-765X) 12
(2005), 2 (22);
61-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
cjelovita spoznaja; integralna nastava; skraćenje nastave; znanstvena specijalizacija
(integral understanding; integral teaching; shorter classes; scientific specialisation)
Sažetak
Sve veće nezadovoljstvo postojećim školstvom posvuda nameće zahtjev ne samo hitnog nalaženja novih oblika organizacije školstva, nego i traganje za novim odgojnim (obrazovnim) strategijama i oblicima nastave. U ovom se članku neka iskustva visokoškolske integralne nastave pokušavaju promišljati kao jedno od obrazovnih rješenja za budućnost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher's Index