Pregled bibliografske jedinice broj: 239538
Internet u izbornom marketingu
Internet u izbornom marketingu // Treći znanstveni skup Novi mediji 2001 : Zagreb, 2001 : sadržaji multimedijskih informacijskih baza : zbornik radova / Ružić, Fjodor (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2001. (poster, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 239538 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet u izbornom marketingu
(Internet in electoral marketing)
Autori
Tomić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Treći znanstveni skup Novi mediji 2001 : Zagreb, 2001 : sadržaji multimedijskih informacijskih baza : zbornik radova
/ Ružić, Fjodor - Zagreb : Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2001
ISBN
953-6457-04-0
Skup
Znanstveni skup Novi mediji : sadržaji multimedijskih informacijskih baza (3 ; 2001)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 2001
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Internet; izborni marketing
(Internet; electoral marketing)
Izvorni jezik
Hrvatski