Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 239212

Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi


Prvčić, Iva; Tadinac Babić, Meri
Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi // Suvremena psihologija, 3 (2000), 67-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 239212 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi
(The development of visual configurational memory in school-aged children)

Autori
Prvčić, Iva ; Tadinac Babić, Meri

Izvornik
Suvremena psihologija (1331-9264) 3 (2000); 67-78

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
vidno konfiguracijsko pamćenje; Rey-Osterriethov test složenog geometrijskog lika (ROCFT); razvojna neuropsihologija
(visual configurational memory; Rey-Osterrieth Complex Figure Test (ROCFT); developmental neuropsychology)

Sažetak
U okviru ovog istraživanja ispitan je razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Osnovni problem istraživanja bio je utvrditi razlike među dobnim skupinama djece od 7 do 13 godina starosti pri ispitivanju vidnog konfiguracijskog pamćenja Rey-Osterriethovim testom složenog geometrijskog lika (ROCFT), tehnikom neposrednog dosjećanja. Test je primijenjen na uzorku od 270 djece. Uradak je evaluiran na osnovi standardiziranog sustava korištenjem dviju mjera: tipa konstrukcije i broja bodova. Osnovni nalazi pokazuju da se s dobi povećava broj točno reproduciranih elemenata, pri čemu se uradak djece nakon desete godine izjednačuje. Kroz cjelokupni dobni raspon dominantan je tip III konstrukcije, a frekvencija javljanja tipa I/II naglo raste između 9. i 10. godine. Razvojne promjene u neposrednom dosjećanju na ROCFTu komentiraju se iz perspektive spoznaja suvremenih istraživanja razvoja SŽS-a.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130494

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Meri Tadinac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prvčić, Iva; Tadinac Babić, Meri
Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi // Suvremena psihologija, 3 (2000), 67-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Prvčić, I. & Tadinac Babić, M. (2000) Razvoj vidnog konfiguracijskog pamćenja kod djece školske dobi. Suvremena psihologija, 3, 67-78.
@article{article, author = {Prv\v{c}i\'{c}, Iva and Tadinac Babi\'{c}, Meri}, year = {2000}, pages = {67-78}, keywords = {vidno konfiguracijsko pam\'{c}enje, Rey-Osterriethov test slo\v{z}enog geometrijskog lika (ROCFT), razvojna neuropsihologija}, journal = {Suvremena psihologija}, volume = {3}, issn = {1331-9264}, title = {Razvoj vidnog konfiguracijskog pam\'{c}enja kod djece \v{s}kolske dobi}, keyword = {vidno konfiguracijsko pam\'{c}enje, Rey-Osterriethov test slo\v{z}enog geometrijskog lika (ROCFT), razvojna neuropsihologija} }
@article{article, author = {Prv\v{c}i\'{c}, Iva and Tadinac Babi\'{c}, Meri}, year = {2000}, pages = {67-78}, keywords = {visual configurational memory, Rey-Osterrieth Complex Figure Test (ROCFT), developmental neuropsychology}, journal = {Suvremena psihologija}, volume = {3}, issn = {1331-9264}, title = {The development of visual configurational memory in school-aged children}, keyword = {visual configurational memory, Rey-Osterrieth Complex Figure Test (ROCFT), developmental neuropsychology} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Psychological Abstracts
  • PsychINFO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font