Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 238259

Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije


Milošević, Krešo
Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka


CROSBI ID: 238259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije
(Public relations as part of integrated marketing communication)

Autori
Milošević, Krešo

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci

Mjesto
Rijeka

Datum
13.02

Godina
2006

Stranica
57

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
odnosi s javnošću; marketinška komunikacija
(public relations; marketing communication)

Sažetak
Početkom novog milenija marketing i marketinška komunikacija doživljavaju najrevolucionarnije promjene u povijesti njihova razvoja. Današnji se marketeri fokusiraju na stvaranje kupaca za cijeli život. Tvrtke danas stvaraju baze podataka o kupcima koje sadrže sve o demografiji, načinu življenja, razinama odgovora na različite marketinške stimulanse, kupnjama u prošlosti - i usklađuju svoju ponudu prema kupcima koji su zadovoljni ili čak i oduševljeni kupljenim proizvodom i koji će ostati lojalni tvrtki. Odnosi s javnošću u najširem smislu predstavljaju funkciju i djelokrug rada uprave poduzeća čiji je zadatak pomoći definiranju organizacijskih ciljeva i filozofije poslovanja. Izvršitelji, stručnjaci za odnose s javnošću komuniciraju sa svim čimbenicima interne i edsterne javnosti, a u namjeri da ostvare slaganje i sklad između organizacijskih ciljeva i očekivanja društva. Stručnjaci za odnose s javnošću razvijaju, izvršavaju i procjenjuju učinkovitost programa odnosa s javnošću. Njihov zadatak i cilj jest promicati međusobni utjecaj i razumijevanje između konstitutivnih elemenata poduzeća i javnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Milošević, Krešo
Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
Milošević, K. (2006) 'Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije', diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Milo\v{s}evi\'{c}, Kre\v{s}o}, year = {2006}, pages = {57}, keywords = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketin\v{s}ka komunikacija}, title = {Odnosi s javno\v{s}\'{c}u kao dio integrirane marketin\v{s}ke komunikacije}, keyword = {odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketin\v{s}ka komunikacija}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Milo\v{s}evi\'{c}, Kre\v{s}o}, year = {2006}, pages = {57}, keywords = {public relations, marketing communication}, title = {Public relations as part of integrated marketing communication}, keyword = {public relations, marketing communication}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font