Pregled bibliografske jedinice broj: 238259
Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije
Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 238259 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije
(Public relations as part of integrated marketing communication)
Autori
Milošević, Krešo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
13.02
Godina
2006
Stranica
57
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
odnosi s javnošću; marketinška komunikacija
(public relations; marketing communication)
Sažetak
Početkom novog milenija marketing i marketinška komunikacija doživljavaju najrevolucionarnije promjene u povijesti njihova razvoja. Današnji se marketeri fokusiraju na stvaranje kupaca za cijeli život. Tvrtke danas stvaraju baze podataka o kupcima koje sadrže sve o demografiji, načinu življenja, razinama odgovora na različite marketinške stimulanse, kupnjama u prošlosti - i usklađuju svoju ponudu prema kupcima koji su zadovoljni ili čak i oduševljeni kupljenim proizvodom i koji će ostati lojalni tvrtki. Odnosi s javnošću u najširem smislu predstavljaju funkciju i djelokrug rada uprave poduzeća čiji je zadatak pomoći definiranju organizacijskih ciljeva i filozofije poslovanja. Izvršitelji, stručnjaci za odnose s javnošću komuniciraju sa svim čimbenicima interne i edsterne javnosti, a u namjeri da ostvare slaganje i sklad između organizacijskih ciljeva i očekivanja društva. Stručnjaci za odnose s javnošću razvijaju, izvršavaju i procjenjuju učinkovitost programa odnosa s javnošću. Njihov zadatak i cilj jest promicati međusobni utjecaj i razumijevanje između konstitutivnih elemenata poduzeća i javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA