Pregled bibliografske jedinice broj: 238253
Ambalaža - "lice koje mami"
Ambalaža - "lice koje mami", 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
CROSBI ID: 238253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ambalaža - "lice koje mami"
(Package - "luring face")
Autori
Ipsa, Lorena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Rijeci
Mjesto
Rijeka
Datum
12.01
Godina
2006
Stranica
58
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
ambalaža; psihološko – prodajna funkcija ambalaže; bombonijere; Bajadera
(package; psychological - selling package function; candy store; Bajadera)
Sažetak
U našoj svakodnevici susrećemo se sa svim oblicima prodaje kojom se prodaju apsolutno sve stvari, znanja i usluge. U diplomskom radu osvrnula sam se posebno na ambalažu i njenu psihološko – prodajnu funkciju. Opisala sam elemente ambalaže svakog zasebno te istražila kako oni utječu na kupce. Iznijela sam i kratki povijesni razvoj ambalaže u Hrvatskoj. Da bih potvrdila hipotezu , osim teorije, koristila sam i vlastito istraživanje. Provela sam ga podjednako među spolovima i obuhvatila sam sve dobne skupine. Istraživanje se odnosilo na važnost ambalaže među kupcima te važnosti ambalaže bombonijera konkretno Bajadere. Nakon istraživanja obavila sam analizu dobivenih podataka, a neke, koje sam smatrala najzanimljivijima, sam i prikazala grafički. Naravno, potvrdila sam hipotezu da ambalaža utječe na prodaju proizvoda. Važnost ambalaže uočila su velika i poznata poduzeća, a tendencija je da i ostala poduzeća počinju pridavati sve veću pažnju ambalaži kako bi povečala prodaju te tako navela kupce na kupnju njihovog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA