Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 237868

Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište


Kovačić, Damir; Radman, Marija; Mesić, Željka
Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište // 41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma / Jovanovac, Sonja ; Kovačević, Vlado (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 237868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište
(The impact of launch of wine brand Portugizac Plešivica in Zagreb market)

Autori
Kovačić, Damir ; Radman, Marija ; Mesić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma / Jovanovac, Sonja ; Kovačević, Vlado - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 59-60

Skup
41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.02.2006. - 17.02.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
anketno ispitivanje; imidž; potrošači; Portugizac
(survey; image; consumers; Portugizac)

Sažetak
Prošle su četiri godine od uvođenja na tržište marke vina Portugizac Plešivica. Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi učinak ove marketinške akcije na zagrebačkom tržištu. Provedeno je anketno istraživanje u studenom 2005. godine na uzorku od 130 potrošača vina, a potom su ovi rezultati uspoređeni s rezultatima istraživanja provedenog 1999. godine. Utvrđeno je da je poznatost portugisca u tom razdoblju povećana za 10%. Nadalje, danas više potrošača crvenih vina drži da portugizac ima prednosti pred ostalim crvenim vinima što ukazuje na poboljšanje njegovog imidža na tržištu. Sve više potrošača vina doživljava portugizac kao jedan od simbola starog Zagreba. Osim toga, došlo je i do značajnog poboljšanja imidža vina s područja Plešivice, pri čemu se portugizac s Plešivice percipira kao najkvalitetniji portugizac u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Damir; Radman, Marija; Mesić, Željka
Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište // 41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma / Jovanovac, Sonja ; Kovačević, Vlado (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kovačić, D., Radman, M. & Mesić, Ž. (2006) Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište. U: Jovanovac, S. & Kovačević, V. (ur.)41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Radman, Marija and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2006}, pages = {59-60}, keywords = {anketno ispitivanje, imid\v{z}, potro\v{s}a\v{c}i, Portugizac}, title = {U\v{c}inak uvo\djenja marke vina Portugizac Ple\v{s}ivica na zagreba\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, keyword = {anketno ispitivanje, imid\v{z}, potro\v{s}a\v{c}i, Portugizac}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Radman, Marija and Mesi\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2006}, pages = {59-60}, keywords = {survey, image, consumers, Portugizac}, title = {The impact of launch of wine brand Portugizac Ple\v{s}ivica in Zagreb market}, keyword = {survey, image, consumers, Portugizac}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font