Pregled bibliografske jedinice broj: 237868
Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište
Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište // 41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma / Jovanovac, Sonja ; Kovačević, Vlado (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 59-60 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 237868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učinak uvođenja marke vina Portugizac Plešivica na zagrebačko tržište
(The impact of launch of wine brand Portugizac Plešivica in Zagreb market)
Autori
Kovačić, Damir ; Radman, Marija ; Mesić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma
/ Jovanovac, Sonja ; Kovačević, Vlado - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 59-60
Skup
41. hrvatski & 1. međunarodni znanstveni simpozij agronoma
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.02.2006. - 17.02.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
anketno ispitivanje; imidž; potrošači; Portugizac
(survey; image; consumers; Portugizac)
Sažetak
Prošle su četiri godine od uvođenja na tržište marke vina Portugizac Plešivica. Cilj ovog istraživanja je bio utvrditi učinak ove marketinške akcije na zagrebačkom tržištu. Provedeno je anketno istraživanje u studenom 2005. godine na uzorku od 130 potrošača vina, a potom su ovi rezultati uspoređeni s rezultatima istraživanja provedenog 1999. godine. Utvrđeno je da je poznatost portugisca u tom razdoblju povećana za 10%. Nadalje, danas više potrošača crvenih vina drži da portugizac ima prednosti pred ostalim crvenim vinima što ukazuje na poboljšanje njegovog imidža na tržištu. Sve više potrošača vina doživljava portugizac kao jedan od simbola starog Zagreba. Osim toga, došlo je i do značajnog poboljšanja imidža vina s područja Plešivice, pri čemu se portugizac s Plešivice percipira kao najkvalitetniji portugizac u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb