Pregled bibliografske jedinice broj: 237123
Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi
Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi, 2005., diplomski rad, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 237123 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sramežljivost, socijalna podrška i sociometrijski status djece u osnovnoj školi
(Shyness, social support and sociometric status of children in primary school)
Autori
Laušić, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
27.10
Godina
2005
Stranica
50
Mentor
Raboteg-Šarić, Zora
Ključne riječi
djeca; sramežljivost; socijalna podrška; sociometrijski status
(children; shyness; social support; sociometric status)
Sažetak
Na uzorku od 218-ero djece prosječne dobi 13 godina i dva mjeseca utvrđeno je kako djeca u ranoj adolescenciji pokazuju nisku sklonost sramežljivosti, pri čemu nisu utvrđene spolne razlike u stupnju sramežljivosti djevojčica i dječaka. Rezultati pokazuju da djeca imaju visoku percepciju socijalne podrške od učenika i od učitelja, pri čemu ne postoje statistički značajne razlike između djevojčica i dječaka u percepciji socijalne podrške. Nije utvrđena statistički značajna razlika između skupina ispitanika kategoriziranih s obzirom na njihov položaj u skupini vršnjaka (popularni, omiljeni, odbačeni i zanemareni) ni po stupnju sramežljivosti, ni po stupnju percipirane podrške od učenika i od učitelja. Premda je utvrđena značajna povezanost percepcije podrške učitelja i podrške učenika i sramežljivosti, ta je povezanost dosta niska. Nije utvrđena značajna povezanost sramežljivosti i sociometrijskog statusa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija