Pregled bibliografske jedinice broj: 236440
Strategija razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije
Strategija razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije // Ekonomska misao i praksa, 14 (2005), 1; 25-48 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 236440 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija razvoja hrvatskog turizma u uvjetima globalizacije
(Croatian development tourism strategy under the terms of globalization on the european market)
Autori
Vrtiprah, Vesna ; Vrdoljak Raguž, Ivona ; Svilokos, Tonći
Izvornik
Ekonomska misao i praksa (1330-1039) 14
(2005), 1;
25-48
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
globalizacija; europsko turističko tržište; Europska unija; hrvatski turizam
(globalization; European tourist market; European Union; Croatian tourism)
Sažetak
U radu se istražuju trendovi u kretanju turizma na europskom turistčkom tržištu, utjecaj globalizacijskih procesa na hrvatski turizam i mogućnosti razvoja hrvatskog turizam u uvjetima globalizacije. Anketnim istraživanjem eksperata potvrđeno je da je za budući razvoj hrvatskog turizma u danim uvjetima prijeko potrebna modifikacija proizvoda i tržišta jer je danas na europsko turističko tržište moguće ući ravnopravno samo ako se tom istom prostoru strateški ponude novi sadržaji kojima se on sam obogaćuje. Hrvatska mora tržištu ponuditi raznovrstan proizvod koji će zadovoljiti zahtjeve različitih tržišnih segmenata i, polazeći od vlastitih specifičnosti, tržištu prilaziti selektivno. Za uspješno uključivanje Hrvatske u europske globalizacijske procese mora se diverzificirati ponuda, povisiti kvaliteta ponude i razviti selektivni oblici turizma, jer se turističko tržište diferenciralo poštujući zahtjeve tržišnih segmenata, europski način života i običaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit