Pregled bibliografske jedinice broj: 236437
Total Quality Management logističkih usluga u dobavnom lancu
Total Quality Management logističkih usluga u dobavnom lancu // Pojava, razvoj i značenje poslovne logistike : zbornik radova = Emergence, development and importance of business logistics : collected papers / Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja (ur.).
Osijek, 2005. str. 37-43 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 236437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Total Quality Management logističkih usluga u dobavnom lancu
(Total Quality Management of Logistic Services in a Supply Chain)
Autori
Dulčić, Želimir ; Vrdoljak Raguž, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pojava, razvoj i značenje poslovne logistike : zbornik radova = Emergence, development and importance of business logistics : collected papers
/ Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja - Osijek, 2005, 37-43
ISBN
953-6073-96-X
Skup
Pojava, razvoj i značenje poslovne logistike
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 10.09.2004. - 11.09.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
informacijska tehnologija; logistička usluga; TQM koncept
(information technology; logistic services; TQM concept)
Sažetak
Proces globalizacije pridonio je kreiranju globalnih tržišta koja počivaju na informacijskoj tehnologiji. Na tim tržištima se pojavljuju sve zahtjevniji interni i eksterni kupci koji zahtijevaju proizvode i usluge visoke kvalitete. Stoga primjena TQM koncepta prilikom pružanja logističkih usluga u dobavnom lancu sve više postaje uvjet za plasman na međunarodno tržište. Da bi poslovalo uspješno, poduzeće mora razviti organizacijsku kulturu i timski rad, te tretirati svoje zaposlenike kao najvažniji resurs unutar poduzeća. Informacijska tehnologija omogućava monitoring logističkih usluga koje u konačnici određuju konkurentsku prednost pružatelja usluge. Upravo je logistička usluga ta koja teži da se integrira sa nabavom i marketing managementom s ciljem da kupcu pruži zadovoljstvo u dobavnom lancu. Implementiranjem TQM koncepta u logistički sektor, poduzeće postaje spremno da odgovori svim izazovima koji se pred njega postavljaju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku