Pregled bibliografske jedinice broj: 23637
Suodnos ekološko - likovnih aktivnosti u predškolskom odgoju
Suodnos ekološko - likovnih aktivnosti u predškolskom odgoju // Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja / Paragvaj, Smiljana (ur.).
Opatija: Grad Opatija, 1999. str. 109 - 120 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 23637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suodnos ekološko - likovnih aktivnosti u predškolskom odgoju
(Correlation of ecological - art activities in preschool education)
Autori
Uzelac, Vinka ; Ujčić, Tanja ; Paragvaj, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
/ Paragvaj, Smiljana - Opatija : Grad Opatija, 1999, 109 - 120
Skup
Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.03.1999. - 19.03.1999
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Djeca; Odgajatelji; Okoliš; Ekološki odgoj; Ekološke aktivnosti; Suodnos ekološko - likovnih aktivnosti u predškolskom odgoju
(childrens; preschool teachers; environment; ecological education; ecological activities; correlation of ecological - art activities in preschool education)
Sažetak
U radu se polazi od prisutnog suvremenog stava da je u razvoju osjetljivosti predškolske djece sve podredeno sljedecem osnovnom pravilu: polaziti od djecjeg neposrednog iskustva, zabavljati ih i buditi u njih osjecaje za prirodu/ okoliš. Povecavanjem iskustava u neoposrednom dodiru s okolišem povecavaju se mogucnosti za nove ekološke obavijesti. One mogu biti predlozak u razvoju ekološkog ponasanja i ekološke kriticnosti u djece. Pritom se postavlja pitanje ekoloških aktivnosti i njihovih medusobnih suodnosa. Problem suodnosa ekoloških aktivnosti izvorno pripada projektu kojega su razvili autori J.E Lane i C.E. Rossow (1993). Osnovna postavka njihovih koncepcija sadrzana je u tezi da ekološke aktivnosti cine odgojno - obrazovno jedinstvo. U kontekstu odgoja za okoliš ispitan je i analiziran dozivljaj odgajateljeve spremnosti u svezi s osposobljenosti za ekološko-odgojno-obrazovni rad. Rezultati istrazivanja obvezuju zalaganje društva - škole za uvodenje ekološkog obrazovanja sadašnjih i buducih odgajatelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA