Pregled bibliografske jedinice broj: 236298
Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske
Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske // Politička misao, 42 (2005), 2; 77-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 236298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske
(Political Education in Schools: unnecessary politization of education or an important condition for democracy? England's case)
Autori
Šalaj, Berto
Izvornik
Politička misao (0032-3241) 42
(2005), 2;
77-100
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
političko obrazovanje; građansko obrazovanje; školski sustav; aktivno građanstvo; demokratska politička kultura; Engleska
(political education; civic education; school system; active citizenship; democratic political culture; England)
Sažetak
U ovom radu autor na temelju analize jednoga konkretnog slučaja, uvođenja političkoga obrazovanja u školski sustav u Engleskoj, želi opisati znanstvene, stručne i poitičke rasprave koje se vode o statusu školskoga političkoga obrazovanja u demokratskim državama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Cambridge Scientific Abstracts
- International Political Science Association
- International Bibliography of the Social Sciences