Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 236298

Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske


Šalaj, Berto
Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske // Politička misao, 42 (2005), 2; 77-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 236298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske
(Political Education in Schools: unnecessary politization of education or an important condition for democracy? England's case)

Autori
Šalaj, Berto

Izvornik
Politička misao (0032-3241) 42 (2005), 2; 77-100

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
političko obrazovanje; građansko obrazovanje; školski sustav; aktivno građanstvo; demokratska politička kultura; Engleska
(political education; civic education; school system; active citizenship; democratic political culture; England)

Sažetak
U ovom radu autor na temelju analize jednoga konkretnog slučaja, uvođenja političkoga obrazovanja u školski sustav u Engleskoj, želi opisati znanstvene, stručne i poitičke rasprave koje se vode o statusu školskoga političkoga obrazovanja u demokratskim državama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0015003

Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Berto Šalaj (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šalaj, Berto
Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske // Politička misao, 42 (2005), 2; 77-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Šalaj, B. (2005) Političko obrazovanje u školama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili važan uvjet demokratizacije? Slučaj Engleske. Politička misao, 42 (2), 77-100.
@article{article, author = {\v{S}alaj, Berto}, year = {2005}, pages = {77-100}, keywords = {politi\v{c}ko obrazovanje, gra\djansko obrazovanje, \v{s}kolski sustav, aktivno gra\djanstvo, demokratska politi\v{c}ka kultura, Engleska}, journal = {Politi\v{c}ka misao}, volume = {42}, number = {2}, issn = {0032-3241}, title = {Politi\v{c}ko obrazovanje u \v{s}kolama: nepotrebna politizacija obrazovanja ili va\v{z}an uvjet demokratizacije? Slu\v{c}aj Engleske}, keyword = {politi\v{c}ko obrazovanje, gra\djansko obrazovanje, \v{s}kolski sustav, aktivno gra\djanstvo, demokratska politi\v{c}ka kultura, Engleska} }
@article{article, author = {\v{S}alaj, Berto}, year = {2005}, pages = {77-100}, keywords = {political education, civic education, school system, active citizenship, democratic political culture, England}, journal = {Politi\v{c}ka misao}, volume = {42}, number = {2}, issn = {0032-3241}, title = {Political Education in Schools: unnecessary politization of education or an important condition for democracy? England's case}, keyword = {political education, civic education, school system, active citizenship, democratic political culture, England} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Cambridge Scientific Abstracts
  • International Political Science Association
  • International Bibliography of the Social Sciences





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font