Pregled bibliografske jedinice broj: 236268
Pedagogija treba razvijati teoriju osposobljavanja
Pedagogija treba razvijati teoriju osposobljavanja // Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas za sutra. Zbornik radova Sabora hrvatskih pedagoga / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996. str. 124-130 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 236268 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogija treba razvijati teoriju osposobljavanja
(Pedagogy Should Developt the Theory of Competence)
Autori
Milat, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas za sutra. Zbornik radova Sabora hrvatskih pedagoga
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 1996, 124-130
Skup
Pedagogija i hrvatsko školstvo jučer i danas za sutra. Sabor hrvatskih pedagoga
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 29.04.1996. - 01.05.1996
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pedagogija; odgoj; obrazovanje; izobrazba; teorija osposobljavanja
(pedagogy; theory; education; competence theory)
Sažetak
Postojeći pojmovni sustav pedagogije nije jednoznačno određen. To uvjetuje poteškoće u razvoju pedagoške teorije i prakse. Pedagogija mora proširiti sustav osnovnih pojmova učiniti ih jednoznačnim pa, prema tome, pored teorije obrazovanja i teorije odgoja razvijati i teoriju izobrazbe i teoriju osposobljavanja kao osnovnu pedagošku teoriju, što se u radu argumentirano dokazuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija