Pregled bibliografske jedinice broj: 236266
Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije
Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije // Metodički ogledi- časopis za filozofiju odgoja, 8 (2001), 13; 45-64 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 236266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Redefiniranje osnovnih pojmova- pretpostavka epistemološkog razvoja pedagogije
(Redefining Fundamental Concepts- the Presupposition of the Epistemological Development of Pedagogy)
Autori
Milat, Josip
Izvornik
Metodički ogledi- časopis za filozofiju odgoja (0353-765X) 8
(2001), 13;
45-64
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Metodički ogledi- časopis za filozofiju odgoja
(Fundamental concepts; pedagogy; scietific development of pedagogy)
Sažetak
Može li se pedagogija svesti isključivo na teoriju odgoja i teoriju obrazovanja pa čak i u slučaju da su pojmovi odgoj i obrazovanje jednoznačno određeni?Jesu li filozofija odgoja ili/i filozofija obrazovanja osnova filozofije suvremene pedagogije? Je li pedagogija i danas znanost o odgoju, ili znanost o obrazovanju ili znanost o odgoju i obrazovanju ili pak o nečemu četvrtom. U radu se s nekoliko naznaka pokušava odgovoriti na postavljena pitanja. Ukazuje se na nužnost znanstveno-metodološkog (logičkog i semantičkog) definiranja osnovnih pojmova pedagogije s aspekta njene teleološke određenosti te pravce teorijskog razvoja pa time i praktičnog djelovanja pedagogije u suvremenim društvenim i znanstveno-tehnološkim uvjetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filozofija