Pregled bibliografske jedinice broj: 236264
Pedagogija (ili) Teorija osposobljavanja
Pedagogija (ili) Teorija osposobljavanja. Zagreb: Školska knjiga, 2005 (monografija)
CROSBI ID: 236264 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagogija (ili) Teorija osposobljavanja
(Pedagogy (ili) Educational Competence Theory)
Autori
Milat, Josip
Ostali urednici
Halačev, Slavenka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Školska knjiga
Grad
Zagreb
Godina
2005
Stranica
178
ISBN
953-0-30244-4
Ključne riječi
Pedagogija ; odgoj i obrazovanje ; teorija osposobljavanja
(Pedgaogy ; education ; educational copetence theory)
Sažetak
Knjiga je rezultat autorova dugogodišnjeg promišljanja teleološko-metodologijskih osnova pedagogije. U osnovi je metateorija o znanstveno-metodološkom - teleološkom određenju pedagogije. Raspravljajući o brojnim pitanjima pedagogije autor stavlja pod znak pitanja ustaljeno nazivlje i s tim u vezi i znanstveni sustav pedagogije kao znanosti o odgoju, teorijsko-metodološka, epistemološka pitanja pedagogije koja se susreću posljednjih desetljeća, a koju naziva „ tradicionalnom pedagogijom“ . Autor nudi vlastitu interpretaciju pedagogije pod vidom suvremene pedagogije koju naziva pedagogijom – torijom osposobljavanja. Da bi argumentirao svoje stavove autor je brojnim shematskim prikazima, lingvističkim (etimološkim i semantičkim) analizama i polazeći od društvene i antropološke funkcije pedagogije ilustrira nedosljednost „ tradicionalne pedagogije i nudi sustav pedagogije kao teorije osposobljavanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija