Pregled bibliografske jedinice broj: 236240
Zbirka zadataka iz imunologije : priručnik za pripremanje ispita i provjeru znanja
Zbirka zadataka iz imunologije : priručnik za pripremanje ispita i provjeru znanja
Zagreb: Medicinska naklada, 2005
CROSBI ID: 236240 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zbirka zadataka iz imunologije : priručnik za pripremanje ispita i provjeru znanja
(Multiple-choice Questions in Immunology: A Workbook)
Autori
Boranić, Milivoj
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Medicinska naklada
Grad
Zagreb
Godina
2005
Stranica
86
ISBN
953-176-277-5
Ključne riječi
imunologija; zadaci; test
(immunology; multiple choice questions; test)
Sažetak
Ova se zbirka zadataka osniva na udžbeniku "Imunologija" I. Andreisa i sur. u izdanju Medicinske naklade, Zagreb, 2004. Namijenjena je studentima koji pripremaju seminare i ispit iz imunologije. Rješavajući zadatke i tražeći odgovore u knjizi, student aktivno usvaja gradivo, umjesto da ga pasivno memorira. Na pitanja iz priručnika student mora tražiti odgovore u udžbeniku, a znanje stečeno čitanjem udžbenika mora primjenjivati u rješavanju pitanja iz priručnika. Zbirka se time uklapa u suvremene smjerove razvoja u medicinskoj nastavi, kojima se nastoji potaknuti stjecanje sposobnosti samostalnoga i kritičkog usvajanja znanja, samostalnog rješavanja zdravstvenih i kliničkih problema i traganja za znanstveno utemeljenim činjenicama. Intelektualni izazov i zadovoljstvo točnim odgovorom dodatni su motivi koji olakšavaju učenje i čine ga zanimljivijim. Zbirka obuhvaća bitne dijelove gradiva. Pitanja su oblikovana na četiri načina. U prvome se nudi pet tvrdnji i traži koja je točna (ili netočna), a u drugome se od četiriju ponuđenih tvrdnji traži kombinacija točnih. Razlikujući točne od prividno točnih informacija, student lakše usvaja gradivo. U pitanjima trećeg oblika navode se dvije tvrdnje koje svaka za sebe mogu biti točne ili netočne, a, ako su točne, mogu, ali ne moraju biti povezane. Tako se potiču logično razmišljanje i kritičko usvajanje gradiva. Četvrti oblik pitanja traži udruživanje ili smisleno redanje ponuđenih pojmova, što potiče aktivno baratanje znanjem. Većina je pitanja sastavljena tako da pretežno sadrži pozitivnu informaciju (tj. točne konstatacije), što pomaže zapamćivanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti
POVEZANOST RADA