Pregled bibliografske jedinice broj: 235930
Stavovi učitelja o nastavnom planu i programu tehničke kulture u osnovnoj školi.
Stavovi učitelja o nastavnom planu i programu tehničke kulture u osnovnoj školi. // školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja, 48 (1999), 2; 149 - 167 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 235930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja o nastavnom planu i programu tehničke kulture u osnovnoj školi.
(Teacher s attitudes towardstechnical culture curriculum in primary school)
Autori
Milat, Josip
Izvornik
Školski vjesnik - časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 48
(1999), 2;
149 - 167
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Nastavni plan i program; obrazovanje učitelja; tehnička kultura
(Curriculum; teacher training; technical education)
Sažetak
U radu se prikazuju rezultati ispitivanja stavova učitelja o nastavnom planu i programu tehničke kulture u osnovnoj školi.Prema mišljenju anketiranih učitelja, postojeći obavezni nastavni plan i program treba promijeniti jer nije u skladu s ciljem i zadacima učenja tehničke kulture u općeobrazovnoj školi. S jednim satom nastave tjedno i bez praktičnih vježbi uz pretežno učenje povijesti tehnike ovim se predmetom ne postiže ni minimalna tehnička osposobljenost učenika. Navode se nedostaci i ukazuje se na promjene koje treba izvršiti kako bi se ispravno utvrđeni cilj i zadaci učenja tehničke kulture mogli ostvariti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija