Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 235801

Evolucija odnosa s potrošačima


Meler, Marcel
Evolucija odnosa s potrošačima // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 109-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 235801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Evolucija odnosa s potrošačima
(The Evolution of Consumer Relations)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 109-124

Skup
XIX. kongres CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
CRM; marketing dodane vrijednosti; marketing odnosa i suradnje
(added value marketing; CRM; mass customization; relationship marketing)

Sažetak
Pojavom marketinga odnosa i suradnje devedesetih godina, došlo je do gotovo najveće promjene u povijesti marketinga, od njegove pojave pedesetih godina. Naime, marketing odnosa i suradnje predstavlja novu paradigmu marketinga kojom se marketing kao poslovna filozofija vraća svojim izvornim korijenima po kojima je potrošač u središtu pozornosti gospodarskih subjekata, kao i po činjenici da je zadržavanje stvarnih potrošača, temelj dugoročnog opstanka i održive konkurentske prednosti. Na podlozi marketinga odnosa i suradnje dalje se razvijaju i novi pristupi odnosa s potrošačima pa se slijedom toga u radu kritički analizira evolucija odnosa s potrošačima od transakcijskog marketinga do, za marketing prijelomnih, novih odnosa s potrošačima opredmećenih u "jedan-na-jedan" marketingu, masovnoj prilagodbi, marketingu dodane vrijednosti, marketingu odnosa i suradnje, suradničkom (kolaborativnom) marketingu, marketingu (managementu) odnosa s potrošačima, te "novom potrošačkom marketingu".

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Evolucija odnosa s potrošačima // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 109-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M. (2005) Evolucija odnosa s potrošačima. U: Kesić, T. & Ozretić Došen, Đ. (ur.)Marketinške paradigme za 21. stoljeće.
@article{article, author = {Meler, Marcel}, year = {2005}, pages = {109-124}, keywords = {CRM, marketing dodane vrijednosti, marketing odnosa i suradnje}, title = {Evolucija odnosa s potro\v{s}a\v{c}ima}, keyword = {CRM, marketing dodane vrijednosti, marketing odnosa i suradnje}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel}, year = {2005}, pages = {109-124}, keywords = {added value marketing, CRM, mass customization, relationship marketing}, title = {The Evolution of Consumer Relations}, keyword = {added value marketing, CRM, mass customization, relationship marketing}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font