Pregled bibliografske jedinice broj: 235801
Evolucija odnosa s potrošačima
Evolucija odnosa s potrošačima // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 109-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 235801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evolucija odnosa s potrošačima
(The Evolution of Consumer Relations)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
/ Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 109-124
Skup
XIX. kongres CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
CRM; marketing dodane vrijednosti; marketing odnosa i suradnje
(added value marketing; CRM; mass customization; relationship marketing)
Sažetak
Pojavom marketinga odnosa i suradnje devedesetih godina, došlo je do gotovo najveće promjene u povijesti marketinga, od njegove pojave pedesetih godina. Naime, marketing odnosa i suradnje predstavlja novu paradigmu marketinga kojom se marketing kao poslovna filozofija vraća svojim izvornim korijenima po kojima je potrošač u središtu pozornosti gospodarskih subjekata, kao i po činjenici da je zadržavanje stvarnih potrošača, temelj dugoročnog opstanka i održive konkurentske prednosti. Na podlozi marketinga odnosa i suradnje dalje se razvijaju i novi pristupi odnosa s potrošačima pa se slijedom toga u radu kritički analizira evolucija odnosa s potrošačima od transakcijskog marketinga do, za marketing prijelomnih, novih odnosa s potrošačima opredmećenih u "jedan-na-jedan" marketingu, masovnoj prilagodbi, marketingu dodane vrijednosti, marketingu odnosa i suradnje, suradničkom (kolaborativnom) marketingu, marketingu (managementu) odnosa s potrošačima, te "novom potrošačkom marketingu".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA