Pregled bibliografske jedinice broj: 235615
Teze za promjene u sustavu obrazovanja nastavnika
Teze za promjene u sustavu obrazovanja nastavnika // Promjene u sustavu obrazovanja nastavnika : znanstveni kolokvij u povodu obilježavanja 50. obljetnice djelovanja nastavničkih studija u Splitu / Milat, Josip (ur.).
Split: Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, 1995. str. 33-41 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 235615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teze za promjene u sustavu obrazovanja nastavnika
(Some Theses Concerning the Changes in Teachers Educational System)
Autori
Milat, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Promjene u sustavu obrazovanja nastavnika : znanstveni kolokvij u povodu obilježavanja 50. obljetnice djelovanja nastavničkih studija u Splitu
/ Milat, Josip - Split : Prirodoslovno-matematički fakultet Sveučilišta u Splitu, 1995, 33-41
ISBN
953-96516-0-3
Skup
Znanstveni kolokvij Promjene u sustavu obrazovanja nastavnika
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 21.04.1995
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
obrazovanje nastavnika; sustav obrazovanja; kurikulum
(teacher training; educational system; curriculum)
Sažetak
Polazi se od konstatacije da odgoj i obrazovanje čine svojevrsni sustav reprodukcije društva. Obrazlažu se manjkavosti u sustavu obrazovanja nastavnika u Republici Hrvatskoj i to se potkrepljuje prikazom osnovnih odrednica sustava obrazovanja nastavnika nekoliko različitih zemalja. Na kraju se ističe što treba mijenjati i uz obrazloženje se predlaže: obrazovanje svih nastavnika mora biti na sveučilišnoj razini, mora se osigurati nastavno metodička praksa studenata u školama, smanjiti broj obaveznih a uvesti izborne kolegije, ustrojiti sustav permanentnog obrazovanjai usavršavanja, omogućiti stjecanje pedagoškog obrazovanja nastavnicima koji su završili nenastavničke studije i osigurati mogućnost poslijediplomskog studija svim profilima nastavničke struke
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
UDK 371.12(063)(082)