Pregled bibliografske jedinice broj: 235603
Metodičko-metodološki pristup izradi nastavnih programa
Metodičko-metodološki pristup izradi nastavnih programa // Školski vjesnik, 47 (1998), 2; 153 - 162 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 235603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodičko-metodološki pristup izradi nastavnih programa
(An Aproach to Curriculum-Some Metodologgical Issues)
Autori
Milat, Josip
Izvornik
Školski vjesnik (0037-654X) 47
(1998), 2;
153 - 162
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Metodika; metodologija izrade kurikuluma; obrazovanje; školovanje
(metodics; methodology of curriculum design; education process; shooling)
Sažetak
Izradi nastavnih planova i programa vrlo često se pristupa nestručno.Zo je dobrim dijelom uvjetovano slabom i neadekvatnom pedagoškom, didaktičkom i metodičkom osposobljenošću onih koji se ovom problematikom profesionalno ili amaterski bave. U radu se instruktivno daje kratki prikaz metodologije programiranja, primjenom poistupka pedagoške analitike rada.
Izvorni jezik
Hrvatski