Pregled bibliografske jedinice broj: 235601
Teleološka određenost osnova je vrednovanja pedagoškoga procesa
Teleološka određenost osnova je vrednovanja pedagoškoga procesa // Vrednovanje obrazovanja. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Peko, Anera ; Kulihova, Alica-Bratislava (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Osijek, Pedagoški fakultet, 1998. str. 83 - 91 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 235601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teleološka određenost osnova je vrednovanja pedagoškoga procesa
(Teleological Feature is the Basis of the Evaluation of the Educational process)
Autori
Milat, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrednovanje obrazovanja. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa
/ Peko, Anera ; Kulihova, Alica-Bratislava - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, Osijek, Pedagoški fakultet, 1998, 83 - 91
Skup
Međunarodni znanstveni skup. Vrednovanje obrazovanja
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 1998
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
teleologija; vrednovanje obrazovanja; vrednovanje nastavnih programa
(teleology; education-process evaluation; curricula evaluation)
Sažetak
Svako je vrednovanje svojevrstan nadzor kvalitete. Vrsnoća određene pojave ne određuje se prema njoj samoj nego s obzirom na njenu "uporabnu vrijednost" - svrhovitost. Kriteriji vrednovanja moraju proizlaziti iz teleološke određenosti pojave. Ako određena pojava nije teleološki određena ona se ne može vrednovati. To vrijedi i za svako pedagoško vrednovanje. Vrednovanje obrazovnih procesa i programa mora se temeljiti na načelima pedagoške metodologije neovisno o mjestu, sadržaju programa i razini škole u kojoj se primjenjuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija