Pregled bibliografske jedinice broj: 235255
Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu
Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu, 2006., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 235255 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu
(Product Management and Brand Management and Success Factors in the Market)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
25.01
Godina
2006
Stranica
275
Mentor
Segetlija, Zdenko
Ključne riječi
upravljanje proizvodom; upravljanje markom; čimbenici uspjeha na tržištu; poslovna strategija; Republika Hrvatska
(product management; brand management; success factors in the market; business strategy; Republic of Croatia)
Sažetak
Zadatak istraživanja u ovoj disertaciji je utvrđivanje čimbenika uspjeha proizvoda i marke na tržištu i njihova vrednovanja u procesu marketinga i ukupnog strategijskog upravljanja. Potreba ovakvog istraživanja nalazi se u činjenici da u suvremenom okružju, kojem je izložena Republika Hrvatska, sve dominantniju ulogu imaju marke. Prodor stranih i globalnih marki na naše tržište je intenzivan, uz istodobni nedovoljni razvoj domaćih, koje bi ravnopravno konkurirale na hrvatskom kao i na međunarodnom tržištu. Suvremena hrvatska znanost i praksa nisu okrenute aktivnom procesu stvaranja identiteta marke, čime se pretežito trebaju baviti stratezi u gospodarskim jedinicama, pa je zbog toga i stvaranje identiteta marke okosnica ove disertacije.To je proces koji se ne može izolirati i djelovati sam za sebe ; stoga je ovdje postavljen u središte marketinške koncepcije, koja je opet u središtu pozornosti poslovne koncepcije i strategijskog upravljanja.Cjelokupni proces je postavljen u okvir strategijskog pristupa koji polazi od oblikovanja vizije, zatim misije koja je temelj identiteta komapanije, stoga i marke. U stvaranju identiteta marke obuhvaćene su sve njezine satavnice, polazeći od same esencije, atributa, inovacija, pozicioniranja, personifikacije, te komunikacijske platforme kao faze koja slijedi iz pozicioniranja. Tako se oblikuje proces u kojem se marka može stvarati brzo, logički i uspješno i njome se upravljati dugoročno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija