Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 235253

Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske


Segetlija, Zdenko
Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske // Marketinške paradihme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić-Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 589 - 607 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 235253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske
(Trade in the Socio-Economic Development of Croatia)

Autori
Segetlija, Zdenko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Marketinške paradihme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić-Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 589 - 607

Skup
XIX. kongres CROMAR-a

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
trgovina; gospodarstvo; marketing; društveno-gospodarski sustav; Republika Hrvatska
(trade; economy; marketing; socio-economic system; Republik of Croatia)

Sažetak
U radu se analizira trgovina kao gospodarska djelatnost i njezino mjesto u gospodarstvu i društvu uopće u Republici Hrvatskoj u različitim etapama društveno-gospodarskog razvoja, od 1945. do danas. Zbog svoga značenja za funkcioniranje ukupnoga društveno-gospodarskog sustava trgovina se različito ocjenjivala s motrišta društveno-gospodarskog sustava, a imala je i različit tretman od strane nositelja ekonomske politike. U teorijskim razmatranjima dolazilo se do spoznaja o potrebama uvođenja marketinga u trgovini (možda i marketinga trgovine) i vertikalnoga marketinga, ali u tadašnjim uvjetima relativno zatvorenoga gospodarstva. Međutim, kreatori tadašnjeg gospodarskog sustava i nositelji ekonomske politike nisu uspjeli izgraditi zadovoljavajući društveno-gospodarski sustav. Vezano uz to zanimljivo je da i za rješavanje sadašnjih gospodarskih problema Republike Hrvatske nedostaju teorijska razmatranja potreba razvoja trgovine i njezinog utjecaja na ukupni društveno-gospodarski razvoj u novim tranzicijskim uvjetima. U tim novim okolnostima nastaju daljnji mnogostruki problemi (ekonomski, ekološki, kulturološki, politički i sl.) za rješavanje kojih suvremena marketinška teorija pokušava naći prave odgovore.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko
Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske // Marketinške paradihme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić-Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 589 - 607 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. (2005) Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske. U: Kesić, T. & Ozretić-Došen, Đ. (ur.)Marketinške paradihme za 21. stoljeće.
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2005}, pages = {589 - 607}, keywords = {trgovina, gospodarstvo, marketing, dru\v{s}tveno-gospodarski sustav, Republika Hrvatska}, title = {Trgovina u dru\v{s}tveno - ekonomskom razvoju Hrvatske}, keyword = {trgovina, gospodarstvo, marketing, dru\v{s}tveno-gospodarski sustav, Republika Hrvatska}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko}, year = {2005}, pages = {589 - 607}, keywords = {trade, economy, marketing, socio-economic system, Republik of Croatia}, title = {Trade in the Socio-Economic Development of Croatia}, keyword = {trade, economy, marketing, socio-economic system, Republik of Croatia}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font