Pregled bibliografske jedinice broj: 235253
Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske
Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske // Marketinške paradihme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić-Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 589 - 607 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 235253 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske
(Trade in the Socio-Economic Development of Croatia)
Autori
Segetlija, Zdenko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Marketinške paradihme za 21. stoljeće
/ Kesić, Tanja ; Ozretić-Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005, 589 - 607
Skup
XIX. kongres CROMAR-a
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
trgovina; gospodarstvo; marketing; društveno-gospodarski sustav; Republika Hrvatska
(trade; economy; marketing; socio-economic system; Republik of Croatia)
Sažetak
U radu se analizira trgovina kao gospodarska djelatnost i njezino mjesto u gospodarstvu i društvu uopće u Republici Hrvatskoj u različitim etapama društveno-gospodarskog razvoja, od 1945. do danas. Zbog svoga značenja za funkcioniranje ukupnoga društveno-gospodarskog sustava trgovina se različito ocjenjivala s motrišta društveno-gospodarskog sustava, a imala je i različit tretman od strane nositelja ekonomske politike. U teorijskim razmatranjima dolazilo se do spoznaja o potrebama uvođenja marketinga u trgovini (možda i marketinga trgovine) i vertikalnoga marketinga, ali u tadašnjim uvjetima relativno zatvorenoga gospodarstva. Međutim, kreatori tadašnjeg gospodarskog sustava i nositelji ekonomske politike nisu uspjeli izgraditi zadovoljavajući društveno-gospodarski sustav. Vezano uz to zanimljivo je da i za rješavanje sadašnjih gospodarskih problema Republike Hrvatske nedostaju teorijska razmatranja potreba razvoja trgovine i njezinog utjecaja na ukupni društveno-gospodarski razvoj u novim tranzicijskim uvjetima. U tim novim okolnostima nastaju daljnji mnogostruki problemi (ekonomski, ekološki, kulturološki, politički i sl.) za rješavanje kojih suvremena marketinška teorija pokušava naći prave odgovore.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA