Pregled bibliografske jedinice broj: 235145
Kreativnost u nastavi matematike
Kreativnost u nastavi matematike // Kreativnost učitelja/nastavnika i učenika u nastavi matematike : zbornik radova / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2003. str. 11-23 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 235145 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost u nastavi matematike
(Creativity in teaching mathematics)
Autori
Kadum, Vladimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kreativnost učitelja/nastavnika i učenika u nastavi matematike : zbornik radova
/ Kadum, Vladimir - Pula : IGSA : Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2003, 11-23
ISBN
953-6788-12-8 (IGSA)
Skup
Treći stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 16.10.2003. - 18.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kreativnost; kreativne posebnosti učenika; originalnost postupaka; rješavanje problemskih situacija; produktivnije stjecanje znanja
(creativity; creative particularities of a student; originality of procedure; solving of problematic situations; a more productive knowlwdge acquisition)
Sažetak
Kreativnost je kontinuirani životni proces. razvojne mogućnosti učeničke kreativnosti su neograničene. U Kreativnom procesu uvijek se očituju kreativne posebnosti pojedinca, koje posebno dolaze do izražaja u originalnosti postupaka, brzini uočavanja i rješavanja problemskih situacija, kao i bržem i produktivnijem stjecanjem znanja. Nastava matematike pruža meograničene mogućnosti za razvoj kreativnosti učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski