Pregled bibliografske jedinice broj: 235143
Programirani udžbenici za matematiku. Njihova struktura i dosadašnja iskustva u njihovom sastavljanju i primjeni
Programirani udžbenici za matematiku. Njihova struktura i dosadašnja iskustva u njihovom sastavljanju i primjeni // Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova / Kadum, Vladimir (ur.).
Pula: IGSA ; Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2001. str. 108 - 122 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 235143 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programirani udžbenici za matematiku. Njihova struktura i dosadašnja iskustva u njihovom sastavljanju i primjeni
(Scheduled textbooks for mathematics. Their structure and up-todate experiences in assembly and implementation)
Autori
Kadum, Vladimir ; Ljubković, Joško
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Uloga udžbenika u matematičkom odgajanju i obrazovanju učenika osnovne i srednje škole : zbornik radova
/ Kadum, Vladimir - Pula : IGSA ; Hrvatsko matematičko društvo, Podružnica Istra, 2001, 108 - 122
ISBN
953-6788-07-1 (IGSA)
Skup
Drugi stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 11.10.2001. - 13.10.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
elementarna informacija; linearni program; razgranati program; članak; mikrostruktura članka; etape programiranja; programirana sekcija; programirani udžbenik
(elementary information; linear and developed program; artikle; microstructure of an article; programming stages; programmed section; programmed textbook)
Sažetak
Već je S.L. Pressy konstruirao strioj koji "poučava, sipituje i ocjenjuje". B.F. Skinner svojom teorijom potkrepljenja daje temelje i zamah razvoju programirane nastave. Sadržaj nastave raščlanjuje se do emelentarnih informacija koje se usvajaju u malim koracima. To uvjetuje intenzivnije korištenje programirane nastave što je onda dovelo do programiranih udžbenika. Nedostatak linearnog programa otklanja N.A. Crowder razvijajući razgranati program koji omogućava učenicima da uoče i shvate pogrešku. Pokazalo se da se programirani materijal najučinkovitije koristi u matematici
Izvorni jezik
Hrvatski